۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسابقات فوتسال دسته سوم دانشجویان دانشگاه آزاد برگزار شد+ نتایج
کد خبر: ۵۷۰۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسابقات فوتسال دسته سوم دانشجویان دانشگاه آزاد برگزار شد+ نتایج

اختتامیه مسابقات دسته سوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

مسابقات  فوتسال دسته سوم  دانشجویان دانشگاه آزاد برگزار شد+ نتایج

به گزارش « صبح قزوین »، مسابقات دسته سوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد از ۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه جاری با حضور ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم شرکت‌کننده از استان‌های مختلف به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد.

 

در رده بندی این مسابقات، ابتدا دو تیم جا مانده از فینال، فارس و کردستان به مصاف هم رفتند تا کاپ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند. تیم استان کردستان در بازی نفس گیر با نتیجه ۲ بر صفر استان فارس را شکست داد و به مقام سوم این دوره از رقابت ها رسید.

 

در بازی فینال تیم سیستان و بلوچستان، تیم استان هرمزگان را در وقت قانونی مسابقه با نتیجه ۲ به یک از رسیدن به مقام قهرمانی باز داشت و قهرمان این دوره از رقابت ها شد و استان هرمزگان به نایب قهرمانی رضایت داد.

 

در اختتامیه بازی‌ها دکتر روح الله ارشادی، نماینده معاونت ورزش دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد نجف آباد در برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد نشاط، شادابی و همدلی در بین دانشجویان است.

 

در ادامه حسین صدقی، سرپرست فنی در مسابقات فوتسال گفت: با حضور دکتر دادکان به عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد تحول خوبی در ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت ورزش دانشگاه، تیم‌های ورزشی در سه دسته مسابقه برگزار می‌کنند، که این باعث رقابت و هیجان بیشتر در بین ورزشکاران می‌شود.

 

وی ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه نجف آباد که در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری‌های لازم را کردند، گفت: واقعا میزبانی این دانشگاه و امکانات و تجهیزات استاندارد ورزشی، سالن‌های مجهز، خوابگاه، سلف سرویس و امکانات این واحد برای برگزاری مسابقات ورزشی منحصر بفرد است.

 

سرپرست فنی در مسابقات فوتسال افزود: این مسابقات با شرکت ۱۳ تیم در دسته سوم در سه گروه ۳ تیمی و یک گروه 4 تیمی برگزار شد و پس از برگزاری ۲۳ مسابقه تیم‌های سیستان و بلوچستان قهرمان و استان هرمزگان نایب قهرمان این مسابقات شدند و تیم‌های کردستان و فارس به ردبندی رسیدندکه تیم کردستان با شکست تیم فارس به مقام سومی این رقابت‌ها رسید.

 

صدقی اظهار کرد: تیم سیستان و بلوچستان عنوان تیم اخلاق این دور از مسابقات را از آن خود کرد و کمیته فنی مسابقات احمد رضا نظری از تیم سیستان و بلوچستانرا فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.

 

در اختتامیه این بازی‌ها که با حضور مسئولین واحد نجف آباد، دکتر روح اله ارشادی، نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و برگزار کنندگان این مسابقات در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد، تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان