۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کارگاه آموزشی از تفاوت تا تفاهم/ویژه متاهلین
کد خبر: ۴۷۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي قزوين برگزار مي كند؛

کارگاه آموزشی از تفاوت تا تفاهم/ویژه متاهلین

کارگاه آموزشی سلسله مباحث مهارت های زندگی با عنوان "از تفاوت تا تفاهم" ویژه متاهلین با حضور اساتید برتر مشاور از مرکز مشاوره‌ی موسسه‌ی آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی از تفاوت تا تفاهم/ویژه متاهلین
به گزارش صبح قزوین: کارگاه آموزشی سلسله مباحث مهارت های زندگی با عنوان "از تفاوت تا تفاهم" ویژه متاهلین با حضور اساتید برتر مشاور از مرکز مشاوره‌ی موسسه‌ی آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
مباحثی که در این کاگاه آموزشی مطرح و بررسی می شود عبارت است از: زن کیست؟ مرد کیست؟ تفاوت های اساسی آنها چیست؟ آیا شریک زندگیتان باید کاملا شبیه شما باشد؟ آیا شناخت تفاوت زوجین نسبت به هم در درک متقابل آنها موثر است؟ این کارگاه آموزشی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، كانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) و حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه به مدت یک روز از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برگزار خواهد شد.
به شرکت کنندگان در این کاراگاه یک روزه گواهی نامه پایان دوره جهاد دانشگاهی ارائه می شود.
علاقمندان به حضور و شركت در اين کارگاه آموزشی می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 8/2/92 تا 15/2/92 به مرکز آموزش های کوتاه مدت شماره ی 1 جهاد دانشگاهی، واقع در ابتداي خيابان خيام شمالي، طبقه فوقانی پاساژ مرندی و یا حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واقع در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) مراجعه نمایند.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان