۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انقلاب اسلامی ایران، مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ بود
کد خبر: ۳۳۳۷۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

انقلاب اسلامی ایران، مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ بود

استاندار قزوین گفت: همه ملت تلاش کردند تا در برابر نظام طاغوتی وابسته به پیروزی رسیده و تحت رهبری امام خمینی(ره) مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ را به ثمر برسانند.

انقلاب اسلامی ایران، مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در آئین گلبانگ زنگ انقلاب که در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز(‌شنبه) در سالن مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: ۱۲ بهمن سال ۵۷ با آمدن امام خون تازه‌ای به رگ‌های ملت ایران جاری شد و در واقع آیه فجر در آن ده روز تفسیر شد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: در آن روزها دانش‌آموزان فراوانی در کوچه‌ها و خیابان‌های کشور برای به ثمر رسیدن انقلاب ایران به شهادت رسیدند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه ملت تلاش کردند تا در برابر نظام طاغوتی وابسته به پیروزی رسیده و تحت رهبری امام خمینی(ره) مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ را به ثمر برسانند.
وی در پایان با اشاره به حضور مستشاران آمریکایی در ایران و نفوذ آنها در اداره کشور در زمان رژیم شاهنشاهی گفت: امروز ما به برکت خون شهدا مستقل هستیم و علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها مطمئنیم که مملکت خود را می‌سازیم و شما دانش‌آموزان قطعا آینده بسیار بهتری را برای این مملکت خواهید ساخت.

گفتنی است؛ اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفره توسط دانش‌آموزان دختر مدارس استان، اجرای مداحی توسط دو تن از دانش‌آموزان و تقدیر از دانش‌آموزان نخبه علمی، هنری، ورزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان