۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان دهه فجر افتتاح می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان با هدف ارائه خدمات فوق‌ تخصصی به مردم در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت ‌الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین امروز(سه شنبه) در بازدید از درمانگاه خیریه شهر بیدستان و زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) باراجین، با اشاره به بازدید از موقوفات قازان ابن ارغوان در بیدستان و درمانگاه موقوفه این شهر اظهار کرد: این کلینیک با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال تکمیل است و اعتبار احداث آن از محل اعتبارات موقوفه ارغوان تأمین ‌شده است.

وی بیان کرد: با افتتاح این درمانگاه در دهه فجر زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق ‌تخصصی به شهروندان فراهم خواهد شد.

مدیرکل اوقاف قزوین تصریح کرد: در راستای بررسی برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه با حضور در امامزاده اسماعیل باراجین(ع) مقرر شد مسائل حقوقی در کارگروه حقوقی مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در خصوص تملک اطراف امامزاده، املاک متعلق به بقعه، املاک خریداری‌ شده و معارضینی که در کنار پلاک امامزاده واقع هستند تعیین و تکلیف و حصارکشی شود تا از دست‌ اندازی به املاک بقعه جلوگیری شود.

‌مدیرکل اوقاف استان قزوین تصریح کرد: با توجه به ضرورت بازسازی حیاط و اتمام شبستان نیمه ‌کاره امامزاده تا پایان سال با مساعد شدن هوا فعالیت عمرانی و مرمت این محدوده انجام خواهد شد و در خصوص سرویس بهداشتی و اماکن تجاری بقعه و تغییر مکان وضوخانه نیز تصمیماتی گرفته شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان