۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین فتنه ۸۸ خطرناکترین فتنه تاریخ انقلاب بود
کد خبر: ۳۳۳۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم(ص) سپاه:

فتنه ۸۸ خطرناکترین فتنه تاریخ انقلاب بود

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم(ص) سپاه گفت: فتنه ۸۸ خطرناکترین فتنه تاریخ انقلاب بود، ۸ ماه طول کشید اما بیش از ۸ سال دفاع مقدس به ما خسارت وارد کرد.

فتنه ۸۸ خطرناکترین فتنه تاریخ انقلاب بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق باولایت امروز(یکشنبه) با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، سردار مشیدی فرمانده دانشکده سپاه نبی اکرم(ص)، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، شهردار و شواری شهر اقبالیه، بسیجیان و مردم انقلابی شهر اقبالیه در مسجد توحید این شهر برگزار شد.

سردار مشیدی در این مراسم اظهار کرد: هر انقلابی چه مادی یا کمونیستی همه در خطر است، انقلاب حضرت موسی(ع) شکست خورد و انقلاب پیامبر(ص) به اهداف خودش نرسید.

وی ابراز کرد: باید بدانیم انقلاب اسلامی ما هم مانند دیگر انقلاب‌ها در خطر است و نباید اجازه داد انقلاب اسلامی ایران دچار شکست شود.

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم(ص) سپاه یادآور شد: یکی از دلایل دست پیدا نکردن پیامبر به اهداف خود قیام خواص بود و دوم غفلت مردم جامعه بود و دلیل دیگر ولایت گریزی مردم، نفوذ بیگانان، حضور مستکبران و استحاله یاران بوده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: یک هفته قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ژنرال‌های ‌امریکایی با شش هزار سرباز تلاش کردند که این انقلاب پیروز نشود و همچنین انواع کودتاها و روش‌ها را اجرا کردند تا انقلاب شکست بخورد.

مشیدی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشن جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و از ۸۱ کشور دنیا دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را شکست دهند و در این مسیر شهدا و جانبازان و آزادگان بسیاری تقدیم انقلاب شد.

وی مهمترین عامل و مولفه اقتدار ایران را ارادت به اهل بیت دانست و گفت: رزمندگان با پیروی از امام شهید خود در مقابل زورگویان جهان ایستادند و اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید امانت شهدا را حفظ کنیم، به وصیت شهدا عمل کنیم و از خانواده شهدا تکریم داشته باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: دشمن فتنه‌های زیادی از جمله در سال‌های ۵۸، ۶۸ ،۷۸، ۸۸، ۹۶ برای براندازی نظام اسلامی ایران اجرا کرد و خوشبختانه در همه آنها شکست خورد.

مشیدی تصریح کرد: غرب و رژیم اشغالگر قدس برای براندازی نظام‌های کشورهای مختلف چند روش تجربه شده دارند، اول اینکه در کنار رهبر یک فرد را قرار می‌دهند تا رشد کند و در کنار او کودتا کند، مانند مصر و شوروی سابق؛ دوم اینکه در کنار حزب الله یک حزب را کمک می‌کنند تا آن حزب پیروز شود.

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم(ص) سپاه اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب برای ایران هم انواع شیوه‌ها را برای براندازی شروع کرد، در اوایل انقلاب ملی گراها فشار آوردند تا بازرگان نخست وزیر شود که امام بعدها فرمود من با نخست وزیری بازگان مخالف بودم که الحمدلله بعد از تسخیر لانه جاسوسی استعفا داد.

وی افزود: جریان دوم(بنی صدر) را در انقلاب راه انداختند که بنی صدر یک ملی گرا و غرب زده بود که غربی‌ها برای دفاع از کشورمان و اسلام سلاح در اختیار ما قرار نمی‌دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: فتنه‌های بعدی خیلی خطرناک تر و پیچیده تر از فتنه‌های قبلی است، دشمن در فتنه‌های بعدی از انقلابیون انتخاب کرد که نمونه آن در فتنه‌ها 88 شاهد بودیم.

مشیدی گفت: با سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه این فتنه نیز خاتمه یافت، مدارکی موجود است که نشان می‌دهد از پیاده نظام تا طراحی توسط بیگانگان بود و جلسات پیاپی در داخل و خارج کشور داشتند، فتنه ۸۸ خطرناکترین فتنه بود، ۸ ماه طول کشید اما بیش از ۸ سال دفاع مقدس به ما خسارت وارد کرد.

وی تصریح کرد: درس عبرت ما از فتنه 88 این است که این امانت و اقتدار نظام که شهدا به ما سپردند مراقب کنیم، باید ما خودمان را آماده اقدامات آفندی و پدافندی فضای مجازی کنیم زیرا دشمن به دنبال دعوت مردم به فتنه دیگری است.

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم(ص) سپاه در پایان اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه ۹۶ پیش مقدمه فتنه ۹۸ است که باید بدانیم در شرایط فتنه فصل الخطاب ما کلام ولی باشد و درامتحان خدا قبول شویم و نائب امام زمان را یاری کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان