۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سرپرست فرمانداری قزوین معرفی شد/ استان قزوین پاتوق مدیران غیربومی!
کد خبر: ۳۳۲۰۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

با حکم استاندار؛

سرپرست فرمانداری قزوین معرفی شد/ استان قزوین پاتوق مدیران غیربومی!

عبدالمحمد زاهدی با صدور حکمی محمد شفیعی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب کرد.

سرپرست فرمانداری قزوین معرفی شد/ استان قزوین پاتوق مدیران غیربومی!
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ ساعتی پیش با حکم عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین محمد شفیعی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد.

محمد شفیعی هم‌اکنون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین است که با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شده است.

نکته جالب توجه در عملکرد استاندار قزوین انتخاب و حضور نیروهایی در تیم مدیریتی استان است که در سالیان گذشته در مجموعه مدیریتی وی در استانداری کردستان و کرمانشاه حضور داشته‌اند و محمد شفیعی که امروز به عنوان سرپرست فرمانداری قزوین انتخاب شده در گذشته در مجموعه مدیریتی زاهدی حضور داشته است که پس از ورود زاهدی به استانداری قزوین، سمت مدیرکلی امنیتی و انتظامی را عهده‌دار شد و امروز هم جامه سرپرستی فرمانداری را برتن کرد.

این مدیران غیربومی گام به گام در حال تصدی جایگاه‌های مدیریتی در استان قزوین هستند و هنوز انتقادات زیادی در انتخاب مدیران غیربومی با وجود نیروهای شایسته و کاردان در استان قزوین وجود دارد، اما گویا استاندار قزوین به دنبال احیای تیم مدیریتی سابق خود در استان قزوین است و می‌توان گفت استان قزوین پاتوق مدیران غیربومی شده است.

در بخشی از حکم زاهدی خطاب به شفیعی آمده است: نظر به مراتب تعهد، و سوابق ارزشمند جنابعالی و با توجه به تائید معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب می­‌گردید.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری در سطح شهرستان و استان و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان و جذب سرمایه­‌گذار در حوزه‌­های مختلف، در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله ­العظمی خامنه‌­ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه­‌های دولت تدبیر و امید در خدمت­‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان قزوین موفق باشید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان