۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برخی‌ها زورشان به من نمی‌رسید برادرانم را می‌زدند/ قوم‌گرایی نکرده‌ام و ناگفته‌هایی دارم که خواهم گفت
کد خبر: ۳۳۲۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ساعت: ۱۵:۱۷ ↗ لینک کوتاه

سخنان حاشیه‌دار مدیرکل سابق آموزش و پرورش قزوین:

برخی‌ها زورشان به من نمی‌رسید برادرانم را می‌زدند/ قوم‌گرایی نکرده‌ام و ناگفته‌هایی دارم که خواهم گفت

مدیرکل سابق آموزش و پرورش گفت: به من زورشان نمی‌رسید، سعی می‌کردند برادرانم را بزنند؛ آن‌هایی را که برای دولت هزینه داشتند و می‌زنند به موقع خود حقیقت‌ها را بازگو می‌کنم.

برخی‌ها زورشان به من نمی‌رسید برادرانم را می‌زدند/ قوم‌گرایی نکرده‌ام و ناگفته‌هایی دارم که خواهم گفت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی پیش از ظهر امروز(شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: پنج سال قبل به عنوان اولین مدیر دولت تدبیر و امید در استان قزوین فعالیتم را آغاز کردم و خدا را شاکرم در استان البرز فعالیت خود را ادامه می‌دهم چراکه استان شهید فهمیده‌‎ و شهید طالقانی است.

وی افزود: سخت‌ترین دوران کاری و سیاسی را در این دولت آغاز کردیم چراکه در دولت اعتدال باید از همه جریان‌های سیاسی استقاده می‌کردیم و از طرفی دچار تحریم‌ها در پایان دوره قبل شده بودیم که کار بسیار سختی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اذعان کرد: همه بزرگان جریان اصلاحات مستقیما از بنده برای کاندیداتوری در مجلس دعوت کردند اما آموزش و پرورش را پله‌ای برای ترقی خود قرار ندادم.

قاسمی تاکید کرد: آموزش و پرورش را با چیز دیگری معامله نکردم؛ این نهاد مرکز اقتدار، سربلندی و توسعه کشور است پس باید مسئولین آموزش و پرورش مستقل و با تدبیر باشند.

وی بیان کرد: بی خردی و بی خبری جامعه حاصل عدم درک گوهره و جوهره آموزش و پرورش کشور است و معلمان معماران و طبیابان جامعه هستند چراکه عیار هر حاکمیتی توجه به آموزش و پرورش آن است.

یک اصلاح طلب شناسنامه‌دارم
این مسئول عنوان کرد: در مجلسی که هنور کمیسیونی به نام آموزش و پرورش وجود ندارد و جهتگیری بر اساس آموزش عالی است چگونه می‌توان منتظر تحقق سند تحول آموزش و پرورش بود؟

قاسمی ادامه داد: چرا در صندوق توسعه برای آموزش و پرورش اعتباری وجود ندارد، چرا نباید از مالیات بر ارزش افزوده برای آموزش و پرورش بهره‌مند شد؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نیاز به مدیران تحول گرا و خلاق هستیم تا چرخ توسعه کشور به درستی بچرخد؛ آن‌ها که درک درستی از آموزش و پرورش ندارند از معلمان هم درک درستی ندارند.

وی یاداور شد: ما در استان قزوین رویکرد ملی و فرا استانی داشتم و درگیر حاشیه‌ها نشدیم ؛ درمانگاه و اردوگاه در قزوین ساخته شد و برای حفظ استقلال و اقتدار اموزش و پرورش استان تلاش کردیم.

قاسمی اذعان کرد: من از روزی که در استان قزوین شروع به فعالیت کردم، بدون سفارش در این جایگاه قرار گرفتم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدیران باید با این رویکرد در هر جایگاهی قرار گیرند که در آن بخش به تحقق بخشیدن اهداف کمک کنند در این مدت از کابینه دولت با من تماس گرفته شد اما آن کارها را به مصلحت اموزش و پرورش ندانستم؛ به ارتقاع آموزش و پرورش نگاه کردم نه به ارتقای خودم .

وی افزود: یک اصلاح طلب شناسنامه‌دارم؛ شاکله مدیریتی من اصلاح طلب و همراه با دولت است اما از افراد اصولگرای معتدل و کاربلد در آموزش و پرورش استفاده می‌کنم.

قاسمی اذعان کرد: اهل بهانه جویی نبودم و اخلاق گرایی در اموزش و پرورش را معیار قرار دادم و سعی کردم با نهایت تکریم افراد جابه‌جایی صورت گیرد .

وی یادآور شد: در حوزه مدیریتی به تمامی استان توجه شد و به قوم خاص نگاه نشده است اما در این زمینه به بنده اتهام می‌زنند که نگاه قوم‌گرایی داشتم اما دو نفر از معاوننان بنده تاکستانی هستند و توجه به سرمایه فکری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: به من زورشان نمی‌رسید، سعی می‌کردند برادرانم را بزنند؛ آن‌هایی را که برای دولت هزینه داشتند و می‌زنند به موقع خود حقیقت‌ها را بازگو می‌کنم.
انتهای پیام/ 2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان