۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جمع‌آوری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها
کد خبر: ۳۲۹۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۱ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

جمع‌آوری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند که نسبت به دوره قبل ۲۷۰ درصد رشد داشته است.

جمع‌آوری یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم جشن عاطفه‌ها امروز(چهارشنبه) در هزار و 310 مدرسه استان قزوین برگزار شد که استاندار قزوین به همراه مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل کمیته امداد استان در یکی از این مدارس به صورت نمادین حاضر شدند.

عبدالمحمد زاهدی، حضور دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را ذی قیمت و مهم دانست و بیان کرد: ماه مهر فقط ماه آغاز سال تحصیلی نیست بلکه شروعی است برای مهربانی، مهربانی در انسان و حیوان وجود دارد، اما داشتن مهربانی و عاطفه در حیوانات غزیزی و در انسان انتخابی است و این نقطه انتخاب موجب می‌شود تا شاهد وجود جنگ‌ها و جنایات در دنیا باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری جشن عاطفه‌ها، دانش آموزان آماده می‌شوند تا محبت کردن را بیاموزند و در واقع جشن‌ها عاطفه‌ها فرصت تمرین افزایش محبت و دوستی در جامعه است از این رو باید گفت که عاملان جنگ در دنیا از عاطفه و محبت دور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم گفت: جشن عاطفه‌ها با حضور بیش از 200 هزار دانش آموز در یک هزار و 300 مدرسه برگزار می‌شود و کمک‌هایی که در جشن عاطفه‌ها در مدارس جمع آوری می‌شود به غیر از کمک‌هایی است که کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌کند.

توزیع 200 هزار پاکت میان دانش آموزان
سالار قاسمی افزود: جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و دانش آموزان با همیاری و مشارکت برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت گام برمی دارند، این تلاش آنها موجب فرهنگ سازی و آموزش نیکوکاری در میان آن‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود و اگر مدرسه‌ای برخوردار باشد این کمک‌ها به دانش آموزان نیازمند دیگر مدارس کم برخوردار هدایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز با تقدیر از کمک‌های مردمی اظهارکرد: مردم استان قزوین در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کردند که نسبت به دوره قبل 270 درصد رشد داشته است.

مجید مؤمنی اذعان کرد: کمک‌های مردمی که در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها جمع آوری شده بود به سرعت و قبل از آغاز سال تحصیلی میان 3 هزار و 313 دانش آموز و 450 دانشجو تحت حمایت توزیع شد تا بتوانند با سال تحصیلی را بدون دغدغه داشتن لوازم التحریر و پوشاک آغاز کنند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که امروز برگزار شده، 200 هزار پاکت میان دانش آموزان توزیع شد تا کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس کمیته امداد تنها متولی برگزاری است و همه کمک‌ها از طریق معلمان، اولیای دانش آموزان بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت توزیع می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان