۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طاهریان; ورزش جانبازان و معلولین حرکت هدفمندی دارد/ یقین داریم افتخارات خود را تکرار می‌کنید
کد خبر: ۳۲۸۷۶۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

طاهریان; ورزش جانبازان و معلولین حرکت هدفمندی دارد/ یقین داریم افتخارات خود را تکرار می‌کنید

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یقین داریم که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک مانند سنوات گذشته، با آمادگی کامل در رقابت‌های پیش رو حضور پیدا خواهند کرد.

طاهریان; ورزش جانبازان و معلولین حرکت هدفمندی دارد/ یقین داریم افتخارات خود را تکرار می‌کنید

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازن و معلولین، طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه حضور در اردوهای تیم ملی گفت: مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین حرکت به رو به جلو و هدفمندی دارند.

وی افزود: اینکه در این مجموعه فضایی فراهم شده است که ورزشکاران می‌توانند هم به تمرین، تغذیه و هم استراحت بپردازند یکی از نقاط قوت آن است و ملی‌پوشان در آن کمتر دغدغه جابه جایی را دارند. در بازدید امروز هم خانم ابتکار با دیدن به این محیط بسیار خوشحال شدند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یقین داریم که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک مانند سنوات گذشته، با آمادگی کامل در رقابت‌های پیش رو حضور پیدا خواهند کرد. تیم‌هایی که ما امروز دیدم با روحیه سطح بالا و انگیزه، آماده تکرار افتخار آفرینی‌ها هستند.

* محمدیان: به مدال آوری بانوان در رقابت های پاراآسیایی امید داریم

فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: رشد حضور بانوان در کاروان اعزامی به رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قابل توجه است و یقین داریم که حضور آنها کیفی است. به مدال آوری بانوان در پاراآسیایی امید داریم و به لطف خدا با دست پر به کشور باز می‌گردند.

وی تاکید کرد: پایشی از عملکرد فنی تیم‌ها داشته‌ایم که خوشبختانه مثبت ارزیابی شد و کسب سهمیه‌هایی که دختران در برخی تیم ها از حالا برای پارالمپیک داشته اند نوید بخش آینده روشنی است.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان