۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ثبت‌نام طرح تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۲۵۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان:

ثبت‌نام طرح تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در قزوین آغاز شد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین از آغاز ثبت نام طرح تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال جاری خبر داد.

ثبت‌نام طرح تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در قزوین آغاز شد
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: به منظور تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تامین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، تامین مالی طرح‌های بازسازی و نوسازی و تامین مالی واحدهای صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی در سال جاری فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس دستور العمل طرح تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و ارتقاء توان تولید ملی و کمک به حفظ اشتغال و تقویت و تحرک بنگاه‌های اقتصادی پرداخت تسهیلات فوق از طریق پرداخت منابع داخلی بانک‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد: گشایش سامانه و بارگذاری همه فرم‌ها و دسترسی به تمامی مراحل ثبت نام، بررسی و روال کارشناسی برای همه عوامل اجرایی از جمله بانک‌های عامل انجام شده است.

وی از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش طرح رونق تولید سال ۹۷ و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد خواست تا نسبت به ثبت درخواست خود برای اخذ تسهیلات مورد نیاز در سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir در قسمت تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان