۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از ۴۰۰ انبار در دستور کار قرار دارد
کد خبر: ۳۲۲۱۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۸ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن استان اعلام کرد:

پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از ۴۰۰ انبار در دستور کار قرار دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: حدود ۴۰۰ انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی‌ها به صورت منظم و مستمر از آن‌ها صورت بگیرد.

پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از ۴۰۰ انبار در دستور کار قرار دارد
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد:  ۱۳۵ واحد گشت مشترک با دستگاه‌های نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات صورت گرفته و بخشی از آن‌ها نیز به تشکیل پرونده منجر شده است.

وی افزود: اتحادیه‌ها و اصناف باید موجودی انبار‌های خود را به صورت هفتگی به این سازمان اعلام کنند و در غیر این صورت اگر انبار کالای غیر رسمی مورد شناسایی قرار بگیرد مشمول احتکار و اختفا خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اذعان کرد: با همکاری نیرو‌های انتظامی، سپاه، اطلاعات و ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین شناسایی شد و تعزیرات حکومتی تاکنون ۳۷ انبار بزرگ و متوسط در استان را پلمپ کرده است.

وی ابراز کرد: تاکنون ۳۱ انبار در قزوین، سه انبار در بوئین زهرا و سه انبار دیگر در شهرستان البرز کشف شده و برای ۲۵ انبار پرونده نهایی تشکیل و مابقی نیز در حال تعیین وضعیت کالا قرار دارند.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۴۰۰ انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی‌ها به صورت منظم و مستمر از آن‌ها صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: انبار‌های کشف شده بیشتر غیرمجاز، مخروبه و تعطیل بوده اند که تا به امروز ۳۵۰ میلیارد ریال از کالا‌های کشف شده ارزش گذاری شده و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کالای خارجی دیگر باید با نظر دستگاه‌های مرتبط ارزش گذاری شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان