۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است
کد خبر: ۳۲۱۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

اعتراض کارگران تولی پرس به تعطیلی دوهفته‌ای شرکت؛

نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است

کارگران شرکت تولی پرس با تجمع در مقابل شرکت خواستار حل مشکلات شدند.

نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ شرکت تولی‌پرس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده و پاک‌کننده در ایران است؛ که در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران تأسیس شد و دفتر مرکزی آن همچنان در تهران قرار دارد ولی کارخانجات تولیدی شرکت تولی‌پرس، در استان قزوین مستقر هستند.

حدود ۷۰۰ پرسنل در کارخانه تولی‌پرس شهر صنعتی قزوین مشغول به کار هستند؛ اما مدتی است که این شرکت با مشکلاتی مواجه شده و نارضایتی کارگران را به دنبال داشته است.

کارگران این شرکت در تیرماه سال جاری در اعتراض به عدم تولید و تعطیلی کارخانه در مقابل فرمانداری شهر صنعتی قزوین تجمع کردند و مسئولین با برگزاری جلسه قول مساعد برای حل مشکلات آن‌ها دادند.

اما امروز ۲۷ مردادماه تجمع و اعتصاب دوباره کارگران شرکت تولی در مقابل شرکت حاکی از این است که مشکلات آن‌ها هنوز رفع نشده است.
یکی از کارگران دراین‌باره اظهار کرد: علت تجمع امروز به دلیل اعلام تعطیلی دوهفته‌ای کارخانه است که کارگران به آن معترض هستند.

وی افزود: مدیر شرکت در این تجمع به میان کارگران آمد و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت و علت تعطیلی را نبود مواد اولیه اعلام کرد.

این کارگر ابراز کرد: خواسته ما این است که کارخانه به مدت دوهفته تعطیل نشود و حداقل کارگران به صورت هشت ساعته سرکار بیایند.

وی عنوان کرد: ما از مدیر شرکت درخواست کردیم که مشکل مواد اولیه را حل کنند اما در پاسخ گفتند که صنعت و معدن برای حل این مشکل با شرکت همکاری نمی‌کند.

کارگر شرکت تولی پرس بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که پس از فروردین ماه بیمه کارگران به صورت ۸ ساعته واریز می‌شود در حالی که باید ۱۲ ساعته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان کارگران برای صحبت با مدیران شرکت جلسه برگزار کرده‌اند و منتظر نتیجه گفت‌وگوها هستیم.

انتهای پیام/ 7003

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان