۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۲۰۰۰کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف شد
کد خبر: ۳۱۷۴۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

بیش از ۱۲۰۰۰کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف شد

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از کشف و ضبط بیش از ۱۲۰۰۰کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در شهرستان قزوین خبرداد.

بیش از ۱۲۰۰۰کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف شد
دکتر سیدعلیرضا خونساری، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط شهرستان قزوین در این مدت با انجام حدود هشت هزار بازرسی در ساعات اداری و غیر اداری انجام شد.

وی افزود: بازرسان موفق به کشف و ضبط 12 هزار و 735 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف از سطح عرضه مواد غذایی شدند.

متولی سلامت شهرستان قزوین در ادامه از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عرضه مواد غذایی با شرایط نامناسب، موضوع را با کارشناسان بهداشت محیط شهرستان قزوین در میان بگذارند.

وی یادآور شد: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (190) پُل ارتباطی بازرسان بهداشت محیط و مردم است که در صورت رسیدگی به موقع و موثر به شکایات مردمی، باعث افزایش رضایت مندی آنان از حوزه سلامت خواهد شد.

وی با اشاره به این که در شهرستان قزوین در چهار ماهه اول سال 1397 تعداد 434 مورد شکایت در سامانه 190 ثبت شده است، گفت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان به 100 درصد شکایات، به موقع رسیدگی کردند.

این مسئول عنوان کرد: 38 درصد این شکایات را با موضوع بهداشت مواد غذایی، 46 درصد را با موضوع عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، پنج درصد را با موضوع دفع غیربهداشتی فاضلاب و فضولات حیوانی و زباله در مناطق روستایی و 11 درصد را با سایر موضوعات، طبقه بندی کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان