۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دولت متخلفان اقتصادی را به قوه قضائیه معرفی کند/ آمار نادرستی از وضعیت اقتصادی کشور توسط مدیران ارائه می‌شود
کد خبر: ۳۱۶۶۸۴ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۷ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مصاحبه با صبح قزوین:

دولت متخلفان اقتصادی را به قوه قضائیه معرفی کند/ آمار نادرستی از وضعیت اقتصادی کشور توسط مدیران ارائه می‌شود

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با متخلفانی که به اقتصاد کشور آسیب می‌زنند در هر پست و مسئولیتی که باشند برخورد شود؛ لذا دولت این افراد را معرفی کرده و دستگاه قضایی آنها را مجازات کند.

دولت متخلفان اقتصادی را به قوه قضائیه معرفی کند/ آمار نادرستی از وضعیت اقتصادی کشور توسط مدیران ارائه می‌شود
روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این دیدار مقام رهبری مطالب و توصیه‌هایی را در خصوص زنگ اقتصادی و عملکرد و فعالیت‌هایی که باید داشته باشیم بیان فرمودند.

وی افزود: دشمنان خارجی که در گذشته کشور را تهدید می‌کردند امروز هم اینگونه عمل می‌کنند تا کشور را تحت فشارهای اقتصادی قرار دهند؛ اما آنچه که باید دولت مردان داخلی براساس فرمایشات رهبری به آن توجه داشته باشند این است که باید بخواهیم، اراده کنیم و با تمام قوا و با تکیه بر پتانسیل‌های داخلی وارد عمل شویم.

مسئولان اجرایی در اجرای برنامه‌ها کوتاهی می‌کنند
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا اگر مسئولین اجرایی دستگاه‌های مختلف کشور بخواهند و اراده کنند می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و با تبدیل تهدیدها به فرصت، شرایط کشور را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: برداشت من از فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی مسئولین اجرایی در عملکرد و اجرای برنامه‌هایی است که برعهده دارند؛ چراکه اگر کوتاهی نشود قطعا می‌توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

بابایی صالح عنوان کرد: باید برای رفع مشکلات کشور، نقشه راه و برنامه‌ریزی جامعی ترسیم شود؛ لذا یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت و موقت برای بهبود شرایط فعلی و دیگری برنامه‌ریزی دراز مدت برای آینده کشور و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی و ترسیم نقشه راه باید از ظرفیت کارشناسان، دانشگاهیان و نخبگان استفاده کرده و از همه اقشار جامعه و گروه‌ها نظرخواهی و نظرسنجی کرد.

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از نداشتن برنامه است
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خلأهای موجود در اقتصاد کشور ناشی از بدون برنامه‌ بودن و نداشتن نقشه راه است؛ متاسفانه ما اول کار را انجام می‌دهیم بعد روی آن فکر می‌کنیم که این درست نیست؛ باید برای انجام برنامه‌ریزی، کشورهای موفق را الگو قرار داده و با مطالعات مدون و اساسی و عدد و ارقام صحیح عمل کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از دلایلی که باعث می‌شود ما ضربه بخوریم همین عدد و ارقام نادرستی است که به مسئولان بالادستی ارائه می‌شود؛ چراکه این امر موجب می‌شود که برنامه‌ریزی نادرستی صورت گیرد.

بابایی صالح بیان کرد: باید با متخلفانی که به اقتصاد کشور آسیب می‌زنند در هر پست و مسئولیتی که باشند برخورد شود، باید دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان اقتصادی با شدت و قدرت وارد شود، دولت این افراد را معرفی کرده و دستگاه قضایی آنها را مجازات کند.

وی در پایان گفت: تیم اقتصادی باید با جان و دل پای کار آید و دستورات و فرامین رهبری را سرمشق قرار دهد و از همه اقشار و جناح‌ها و گروه‌ها و صاحب نظران دعوت کند و یک برنامه جامع و کامل تدوین کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان