۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آمادگی ۲۵۰ گروه جهادی برای خدمت به نیازمندان قزوین
کد خبر: ۳۱۶۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۷ ساعت: ۸:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس بسیج سازندگی استان اعلام کرد:

آمادگی ۲۵۰ گروه جهادی برای خدمت به نیازمندان قزوین

رئیس بسیج سازندگی استان گفت: برای کمک به خدمت رسانی به محرومان به خصوص در مناطق محروم، ۲۵۰ گروه جهادی بسیج سازندگی استان قزوین آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین است.

آمادگی ۲۵۰ گروه جهادی برای خدمت به نیازمندان قزوین
علی اله بداشتی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: خدمت رسانی به محرومان یکی از رویکردهای اصلی انقلاب اسلامی است که اگر چنین نبود در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس نمی‌شد.

وی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند در کار خود بازنگری کنید، ادامه داد: امروز هجمه دشمن به کمیته امداد امام خمینی (ره) نشان می‌دهد که این نهاد در خط امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند از این رو خدماتش چون تیری در چشمان دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف افزود: برای کمک به خدمت رسانی به محرومان به خصوص در مناطق محروم، 250 گروه جهادی بسیج سازندگی استان قزوین آماده همکاری برای توزیع بسته‌های حمایتی و اجرای سایر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین است.

وی تأکید کرد: این گروه‌های جهادی آمادگی در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و ارائه سایر خدمات این مناطق نیز توانایی خدمت رسانی دارند.

این مسئول اذعان کرد: این گروه‌های جهادی در غالب دوسته فعالیت دارند، گروه‌های مستقر حداقل دو سال در این مناطق مستقر می‌شوند و به خدمت رسانی می‌پردازند و سایر گروه ها تا زمان ارائه خدمت مورد نظر، در آن منطقه حضور دارند.

اله بداشتی گفت: در خصوص برخی مشکلات خاص نیازمندان می‌توان از ظرفیت‌های خیران مرتبط با بسیج سازندگی و مجموعه‌های فعال در این زمینه استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات احصاء شده را با همکاری و هم افزایی رفع کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان