۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ظاهر حرکتمان اسلامی است اما در مسیر دچار انحرافیم
کد خبر: ۲۷۸۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اختصاصی/نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس:

ظاهر حرکتمان اسلامی است اما در مسیر دچار انحرافیم

نوباوه اظهار داشت: یکی از مشکلات فرهنگی این است که در ظاهر، حرکت اسلامی داریم اما در مسیر دچار انحراف می شویم.

ظاهر حرکتمان اسلامی است اما در مسیر دچار انحرافیم

بیژن نوباوه، نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین، در خصوص مشکلات فرهنگی جامعه، اظهار کرد: یکی از مشکلات فرهنگی این است که در ظاهر حرکت اسلامی داریم اما در مسیر دچار انحراف می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مقام معظم رهبری در بیانات ابتدای سال جدید با توجه به وجود نهادها و دستگاه های متولی به لزوم حرکت خودجوش جوانان در عرصه فرهنگ اشاره کردند افزود: باید توجه ما به وجه مثبت پیام های مقام معظم رهبری(قدس سره) باشد.
وظیفه سازمان های فرهنگی، سازمان دهی است و نهادها هم باید خط دهی صحیح فرهنگی ارائه دهند.
جوانان نیز باید حرکت خودجوش و رفتارهای مناسب فرهنگی داشته باشند.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: بیش از 20 سال است که مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگ تاکید کرده و مدام با استفاده از واژگانی نظیر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی به ما هشدار داده اند.

وی به نامگذاری امسال با عنوان" مدیریت جهادی" اشاره و عنوان کرد: با توجه به موقعیت اقتصادی و فرهنگی کنونی جامعه، مقام معظم رهبری به ضرورت شکل گیری مدیریتی جهادی در مناسبات کشور اشاره کردند.

نوباوه، مدیریت جهادی را یک عزم ملی و مهم برشمرد و تصریح کرد: همه مردم باید قبول کنند که مشکلات موجود در جامعه برای همه است و اگر همه ما روحیه جهادی داشته باشیم و در خود عزم ملی ایجاد کنیم؛ یقیناً به اهداف مقام معظم رهبری می رسیم.

انتهای پیام/7002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان