۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استان قزوین به استقبال مسافران نوروزی می رود
کد خبر: ۲۷۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استان قزوین به استقبال مسافران نوروزی می رود

ارائه خدمات به گردشگران نوروزی سال ۹۲ توسط ستاد تسهیلات سفرهای استان قزوین آغاز شد.

استان قزوین به استقبال مسافران نوروزی می رود

به گزارش صبح قزوین به نقل از سازمان ميراث فرهنگي استان قزوين، اسدالله بيرانوند مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام آمادگی قزوین برای میزبانی از میهمانان عید گفت: ستاد تسهيلات سفر استان قزوین امسال از 25 اسفند ماه 91 براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي شروع به كار نموده و با برنامه‌هاي پيش بيني شده امیدواریم بتوانيم ميزبان گردشگران و هم استاني‌هاي عزيز قزوین باشيم.

وی با اشاره به فعاليت هاي اين ستاد افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان قزوین با هماهنگی‌های به عمل آمده طی یک ماهه اخیر برای ارائه خدمات گردشگری و اطلاع رسانی و .
.
.
آماده شده و کار خود را از 25 اسفند ماه 91 به صورت شبانه روزي آغاز و جاذبه های تاریخی، گردشگری و.
.
.
براي گردشگران آماده بازديد است و مركز ستاد واقع در خيابان سپه جنب بناي تاريخي عالي قاپو پاسخگوي مراجعه كنندگان در طول اين ايام خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: مراکز اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی استان و مرکز شهر با اقلام تبلیغاتی ( لوح فشرده  قزوین آیینه تاریخ و طبیعت ایران، بروشورراهنمای مسافران، نقشه گردشگری استان و شهر، کتابچه راهنمای و.
.
.
) گردشگران را برای بازدید از آثار تاریخی و اسکان و .
.
.
راهنمایی نموده و پاسخگوی سئوالات گردشگران و هم استاني‌ها می‌باشند.

وی از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات دائمی سفر استان قدردانی نمود و يادآور شد: با همکاری و هماهنگی این سازمان‌ها و ادارات استان توانستیم ستاد سال92 را راه اندازی و امیدواریم بتوانیم با این همكاري و همراهی ساعات خوشی را برای میهمانان فراهم نماییم.

شایان ذکر است: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان در ابتدای خیابان شهدا(سپه) جنب سردر عالی قاپو افتتاح و شماره تلفن‌های2246410-0281 آماده پاسخگویی و همكاران كميته نظارت بر تاسيسات با شماره 3685024 نيز به شکایت گردشگران رسیدگی خواهند كرد.

انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان