۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تبعیت از ولایت و رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۲۷۱۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل حفظ آثار استان قزوین:

تبعیت از ولایت و رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، هدایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین وحدت و انسجام ملت ایران بوده که با تبعیت از ولایت و رهبری همیشه در صحنه بودند.

تبعیت از ولایت و رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است
مهدی طاهرخانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امروز مردم قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پس از گذشت 39 سال، هدایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، پشتیبانی، استقامت و ایستادگی مردم و همچنین وحدت و انسجام ملت ایران بوده که با تبعیت از ولایت و رهبری همیشه در صحنه بودند.
وی افزود: مردم ایران در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی حضور داشتند و همه این عوامل در کنار هم موجب شد تا انقلاب اسلامی همواره نوپا و پویا باقی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: با توجه به پیامی که مقام معظم رهبری صادر کردند و اشاره داشتند که راهپیمایی 22 بهمن امسال چشمگیرتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد؛ مردم موقعیت شناس، بصیر و آگاه ایران نیز در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پرشوری داشتند.
وی ادامه داد: در سال جاری فتنه‌گران درصدد فتنه افکنی، آشوب و اغتشاش در کشور بودند؛ لذا حضور مردم، امسال چشمگیرتر از سال‌های گذشته بود.
طاهرخانی در پایان گفت: مسئولان نظام نیز باید در پشتیبانی از مردم همیشه در صحنه ایران، تلاش کنند تا خدمتگزار خوبی برای ملتی باشند که شایسته و لایق خدمت هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان