۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین عدم خدمات‌رسانی تاکسی‌ها در روزهای برفی گذشته پیگیری می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

عدم خدمات‌رسانی تاکسی‌ها در روزهای برفی گذشته پیگیری می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به پیگیری های شهروندان در خصوص عدم خدمات رسانی تاکسیرانی در روزهای برفی گذشته، این سهل انگاری با حضور مدیرعامل تاکسیرانی در جلسه شورا بررسی می‌شود.

عدم خدمات‌رسانی تاکسی‌ها در روزهای برفی گذشته پیگیری می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ یکی از موضوعاتی که در ماه اخیر جزو مطالبات اولویت دار شهروندان از مجموعه مدیریت شهری بود و توسط پایگاه خبری صبح قزوین پیگیری شد، عدم خدمات رسانی تاکسیرانان در روزهای برفی بود.

بخش قابل توجهی از تاکسیرانان و آژانس‌های شهر در روزهای برفی برای خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر حضور نداشتند.

این امر موجب شد شهروندان با مشکلات عدیده ای در ترددهای درون شهری خود روبرو شوند و اختلال در ترددهای درون شهری اعتراض و مطالبه گری شهروندان از مجموعه مدیریت شهری را به دنبال داشت.

با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان از پایگاه خبری صبح قزوین مبنی بر پیگیری موضوع از مسولان امر گفت‌وگویی با یکی از اعضای شورای شهر قزوین انحام شده است

فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به لزوم خدمات رسانی تاکسیرانان در روزهای برفی اظهار کرد: تاکسیرانان در تمام شرایط جوی باید آماده ارائه خدمات به شهروندان باشند.

وی افزود: در روزهای برفی و بارانی حضور تاکسی‌ها در سطح شهر از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا در چنین شرایطی ارائه خدمات به شهروندان مهمتر از سایر مواقع است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به کوتاهی که در بارش‌های اخیر از سوی تاکسیرانان مشاهده شد، عنوان کرد: با توجه به مطالبه گری شهروندان از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی می‌خواهیم به منظور بررسی موضوع در جلسه شورا حضور پیدا کند.

فصیحی رامندی تصریح کرد: اگر مشکل از کمبود قوانین باشد، سعی می‌کنیم در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: امید است با پیگیری‌های لازم بتوانیم مشکلات مطرح شده در حوزه تاکسیرانی که توسط شهروندان اعلام شده است را برطرف کرده و خدمات مطلوب تری در حوزه تاکسیرانی ارائه دهیم.
انتهای پیام/2002
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان