۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۵۰۰ تن میوه و هزارتن مرغ منجمد برای شب عید ذخیره‌سازی شد
کد خبر: ۲۷۱۳۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

۱۵۰۰ تن میوه و هزارتن مرغ منجمد برای شب عید ذخیره‌سازی شد

رئیس جهاد کشاورزی قزوین گفت: به منظور رفاه حال مردم استان و تنظیم بازار؛ ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال تهیه و ذخیره سازی شد.

۱۵۰۰ تن میوه و هزارتن مرغ منجمد برای شب عید ذخیره‌سازی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: مشکل تامین کالاهای اساسی در استان نداریم و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند؛ زیرا ذخیره مرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید با شتاب بیشتر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در هیچ کالایی محدویت تامین نداریم و برای تخم مرغ نیز مصرف خانگی بخشی از طریق تولید داخلی استان و بخشی نیز از طریق واردات انجام خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: مرغداری‌های استان بایستی ۲۰ درصد تولید خود را برای مصرف داخل استان با قیمت مصوب عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷، ستاد تنظیم بازار استان بصورت هفتگی و منظم تشکیل جلسه می‌دهد، افزود: با برگزاری جلسات منظم هماهنگی در مدیریت توزیع و عرضه کالاهای اساسی شب عید بیشتر خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: ذخیره سازی سیب برای شهروندان استان به میزان ۵۰۰ تن برای شب عید به پایان رسیده و پرتقال نیز به میزان یک هزار تن خریداری شده که طی روزهای آینده وارد استان خواهد شد.

وی عنوان کرد: از نظر توزیع مرغ گرم و منجمد نیز هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد و تا ظرفیت یک هزار تن ذخیره سازی مرغ منجمد آغاز شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان