۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مرگ کارگر جوان با سقوط در عمق چاه+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

مرگ کارگر جوان با سقوط در عمق چاه+تصاویر

رئیس ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از عملیات نفس گیر آتش نشانان جهت خارج کردن کارگر ۲۰ ساله افغانی از عمق چاه خبر داد.

مرگ کارگر جوان با سقوط در عمق چاه+تصاویر
حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 15 و 25 دقيقه روز شنبه 23 دی ماه سال جاری، از حادثه سقوط کارگر 20 ساله افغانی در عمق 14 متری یک حلقه چاه در یک ساختمان در حال احداث در شهرک هفت سنگان قزوین خبر داده شد.

وی افزود: با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله نيروهاي ویژه امداد و نجات از ايستگاه‌هاي شماره 3 مولوی و یک باغ دبیر به محل حادثه رهسپار شدند.

رئیس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني قزوين اذعان کرد: نیروهای عملیاتی پس از رسیدن به محل و ایمن سازی صحنه حادثه با برقراری کارگاه مخصوص، عملیات نجات را آغاز کردند و با ورود یکی از آتش نشانان به داخل چاه با رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهيزات و لوازم تخصصي امداد و نجات کارگر جوان افغانی را که بشدت دچار آسیب دیدگی شده بود به سطح زمین منتقل و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

وی ادامه داد: پس از انجام معاینات پزشکی و اقدامات مربوط به حیات بخشی از سوی عوامل اورژانس، متأسفانه مشخص گردید کارگر جوان در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

این مسئول ابراز کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان