۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فتنه ۸۸ یک اختلاف سلیقه سیاسی نبود
کد خبر: ۲۶۹۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۶ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

فتنه ۸۸ یک اختلاف سلیقه سیاسی نبود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: برخی از بردن نام فتنه پرهیز می‌کنند و آن را یک اختلاف سلیقه سیاسی می دانند در حالی که در پشت پرده فتنه۸۸ دشمن حضور داشت.

فتنه ۸۸ یک اختلاف سلیقه سیاسی نبود
به گزارش صبح قزوین ، مهدی صادق پور در همایش حماسه ماندگار ۹ دی که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات در سال ۸۸، برخی از خواص فریب خورده در طول۸ ماه شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند.

وی افزود: اگر مردم حماسه ۹ دی را نمی آفریدند، حادثه فتنه ۸۸ پایان نمی یافت.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین هم مانند سایر نقاط کشور انبوهی از مردم به نشانه اعتراض به فتنه و مقابله با آن در خیابان شهدا حاضر شدند.

صادق پور با اشاره به اینکه از این روزهای سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی زیاد است، عنوان کرد: آنچه موجب شد حماسه 9 دی قدری متفاوت تر باشد این بود که خواص بی‌بصیرت طوری رفتار کردند که فضا غبارآلود شد و کشور به حاشیه رفت.

بصیرت جلوی فتنه‌ها را می گیرد
وی با بیان اینکه از این فتنه‌ها قطع به یقین زیاد خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز ادعا داریم بیداری اسلامی را صادر می‌کنیم و وقتی در رتبه‌‎های بالای علمی هستیم قطع به یقین دشمنان ما هم از این موضوع آگاه هستند و برای ما نقشه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: نتیجه خواب و غفلت در سال ۸۸ را همه مشاهده کردیم و این حادثه نشان می‌دهد فتنه‌های بعدی نیز در راه است.

صادق پور خاطرنشان کرد: برای مقابله با فتنه باید ضمن بصیرت افزایی، مردم هم گوش به فرمان ولایت فقیه باشند زیرا این بصیرت جلوی هر نوع فتنه‌ای را در آینده می‌گیرد.

وی اظهار داشت: از مسوولان انتظار نی رود درگیر مسایل سیاسی نشوند و به فکر خدمت به مردم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: برخی از عناصر فتنه در جاهای مهم سمت دارند و از بردن نام فتنه پرهیز می‌کنند و آن را یک اختلاف سلیقه سیاسی می دانند در حالی که این دو را باید از هم جدا کرد زیرا در پشت پرده فتنه۸۸ دشمن حضور داشت.

صادق پور یادآور شد: ان شاالله خداوند بصیرت دهد تا در فتنه‌ها گوش به فرمان رهبری باشیم.

انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان