۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کمک ۱۱۴ میلیون تومانی به ایتام در شب یلدا
کد خبر: ۲۶۹۷۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۳۰ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

از سوی حامیان صورت گرفت؛

کمک ۱۱۴ میلیون تومانی به ایتام در شب یلدا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت:حامیان نیکوکار استان در اقدامی خداپسندانه ۱۱۴ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت خود برای برگزاری مراسم شب یلدا اهدا کردند.

کمک ۱۱۴ میلیون تومانی به ایتام در شب یلدا
فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان در صحنه حضور دارند؛ اما لازم است مددکاران نیازهای اصلی و مهم خانوارهای تحت حمایت را احصاء کنند تا کمک‌های حامیان بر اساس اولویت‌ها و ضرورت‌های زندگی آنها صورت گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ضروری کمک‌های به روز است چراکه در کنار کمک‌های مادی، لازم است گام‌هایی برداشته شود تا مددجویان در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف نیز مورد حمایت قرار گیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: با تلاش همکاران سه هزار و ۲۳۱ نفر از حامیان در آستانه شب یلدا ۱۱۴ میلیون تومان به هزار و ۹۰۲ یتیم و فرزندان محسنین کمک کردند تا آنها نیز یلدایی خاطره انگیز داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۹۱۵حامی در طرح اکرام و شش هزار و ۱۵۹ حامی در طرح محسنین با کمیته امداد استان قزوین همکاری دارند.

فرهادی عنوان کرد: طی هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کمک حامیان برای فرزندان محسنین و چهار میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال کمک به ایتام از سوی حامیان اهدا شده است.

وی با اشاره به هزینه بالای درمان و مسکن در برخی از خانواده‌های ایتام و محسنین یادآورشد: متوسط سرانه کمک حامیان ماهانه بیش از ۲۷ هزار تومان و متوسط سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین ماهانه بیش از ۳۰۲ هزار تومان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان