۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سال آینده با چالش جدی در حوزه تجهیزات مدارس مواجه هستیم
کد خبر: ۲۶۷۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین:

سال آینده با چالش جدی در حوزه تجهیزات مدارس مواجه هستیم

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین گفت: در سال ۹۷ با چالش جدی در حوزه تجهیزات مدارس مواجه هستیم و آن تجهیزات و سبک و سنگین هنرستان‌ها و کاردانش است.

سال آینده با چالش جدی در حوزه تجهیزات مدارس مواجه هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نشست صمیمانه مدیرکل نوسازی مدارس قزوین با رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز قزوین برگزار شد.

جوانبخت مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز قزوینیان مقیم تهران از موارد قابل توجه این دستگاه است که انتظار داریم مسئولین محترم مساعدت کنند.

وی افزود: همه ساله به میزان 3 درصد قیر به آموزش و پرورش اختصاص داده میشد که در سال 95 و 96 این میزان بسیار کارساز بود به طوری که ایزوله نمودن بخشی از بنای ساختمان‌ها با قیر در میزان استحکام آن‌ها بسیار مؤثر است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال 97 با چالش جدی در حوزه تجهیزات مدارس مواجهه هستیم و آن تجهیزات و سبک و سنگین هنرستان‌ها و کاردانش است.

مجمع خیرین مدرسه ساز قزوین در کشور حائز رتبه سوم کشوری است
جوانبخت اضافه کرد: هم اکنون رویکرد دولت و وزارت آموزش و پرورش تقویت مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش است که هنرستان های فنی و حرفه ای به تجهیزات سنگین و هنرستان های کاردانش به تجهیزات سبک نیاز دارند.

وی تصریح کرد: در تأمین تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه ای با مشکل اعتبار مواجهه هستیم که نیازمند اعتبارات کشوری است و در تأمین تجهیزات هنرستان‌های کاردانش می توان از اعتبارات عمرانی استانی می‌توان استفاده برد.

مدیرکل نوسازی قزوین در ادامه بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین در کشور حائز رتبه سوم کشوری است که این نتیجه فعالیت و زحمات اعضاء و مساعدت و تلاش‌های مسئولین استان است.

جوانبخت تأکید کرد: از زمان برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سال قبل، خیرین استان بالغ بر 8 میلیارد تومان تعهد نموده اند که 78 درصد از مبلغ تاکنون جذب شده است، یکی از موارد قابل توجه در این دتسگاه اعتماد سازی است که در نتیجه آن توانسته ایم رضایت خیرین را به دست آوریم.

وی در ادامه به بهینه سازی تجهیزات مدارس شبانه روزی استان با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان، ساخت 3 مدسه توسط بنیاد برکت، ساخت یک واحد آموزشی در شهر اقبالیه، ساخت یک مدرسه 12 کلاسه در منطقه سرتک قزوین اشاره کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان