۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین متاسفانه با کم‌لطفی و بی‌مهری صنایع قزوین مواجه هستیم
کد خبر: ۲۶۷۲۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت ورزشی استان:

متاسفانه با کم‌لطفی و بی‌مهری صنایع قزوین مواجه هستیم

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: برای ورود در هر لیگی، نیاز به حمایت مالی است که متاسفانه با کم‌لطفی و بی‌مهری صنایع استان مواجه هستیم و امیدواریم بتوانیم قهر صنایع را با ورزش به آشتی مبدل کنیم.

متاسفانه با کم‌لطفی و بی‌مهری صنایع قزوین مواجه هستیم
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ افسانه حسن نایبی سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز(سه‎شنبه) به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد؛ اظهار کرد: در مورد ورزش رده‌های پایه و جوانان و نوجوانان که در واقع پشت خطی‌های ما برای حضور در لیگ‌های دسته یک، سوپر لیگ یا لیگ برتر محسوب می‌شوند؛ از سال گذشته الزام شد تا رشته‌های آمایشی لیگ درون استانی برگزار کنند.

وی افزود: خوشبختانه این امر محقق شود و در نهایت بیشتر رشته‌های ورزشی در رده‌های نوجوانان در بخش بانوان و جوانان در بخش آقایان با حمایت اداره ورزش و جوانان در مسابقات شرکت کردند.

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: این روند همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و همه تلاش ما بر این است که پس از استعدادیابی که در هیئت‌ها صورت می‌گیرد؛ از نونهالان، نوجوانان و جوانان استان حفظ و مراقبت کنیم که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: برای شروع و ورود در هر لیگی، نیاز به حمایت مالی است که متاسفانه با کم لطفی و بی مهری صنایع استان مواجهیم و امیدواریم با حضور استاندار جدید و تلاش و حمایت نمایندگان مجلس استان در حوزه ورزش، بتوانیم قهر صنایع را با ورزش به آشتی مبدل کنیم.

وی با اشاره به مشکل اسپانسر مالی در حوزه ورزش بیان کرد: هر اسپانسری که ورود پیدا می‌کند، نیازمند برخورداری از تسهیلات و حمایت همه جانبه مقامات عالی رتبه استان است.

حسن نایبی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در سال‌های گذشته این امر اتفاق نیفتاده است؛ لذا هیچ مدیر صنعت یا مدیر شرکت و کارخانه‌ای برای حمایت مالی از فعالیت‌های ورزشی رغبت پیدا نمی‌کند؛ مگر اینکه مطمئن شود برایش آورده‌ای دارد.

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: این امر می‌طلبد تا اصحاب رسانه، اطلاع رسانی و مسئولان ذیر‌بط همکاری و حمایت لازم را داشته باشند تا دختران و پسران قزوینی در عرصه‌های ملی بدرخشند.

وی در پایان گفت: در این راستا نشست‌های متعددی با مدیرکل مالیاتی استان برگزار شد تا شرایطی فراهم شود تا با بخشودگی جرائم و تخفیفات مالیاتی، مدیران صنایع برای تیم‌داری راغب شوند.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان