۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور ۲ ژیمناست در اردوی تیم ملی/ سه گانه کار قزوینی، نائب قهرمان امیدهای آسیا
کد خبر: ۲۶۶۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۸ ساعت: ۸:۵۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین؛

حضور ۲ ژیمناست در اردوی تیم ملی/ سه گانه کار قزوینی، نائب قهرمان امیدهای آسیا

کادر فنی تیم ژیمناستیک کشورمان،حمیدرضا قاقزانی و نیما بیگدلو ۲ ژیمناست شایسته و ارزنده استان قزوین را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

حضور ۲ ژیمناست در اردوی تیم ملی/ سه گانه کار قزوینی، نائب قهرمان امیدهای آسیا
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه بخوانید:

حضور 2 ژیمناست شایسته قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی
حمیدرضا قاقزانی و نیما بیگدلو دو ورزشکار استان قزوین هستند که باید به همراه سایر ملی‌پوشان خود را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حاضر کرده و تمرینات خود را زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی پیگیری کنند.

ژیمناستیک‌کاران استان در طول سال‌های اخیر همواره در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی حضور داشته‌اند و از این حیث قزوین همواره در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دارایی نماینده بوده و ورزشکاران استان حضور در رقابت‌های برون‌مرزی و مسابقات آسیایی و جهانی را در تجربه خود داشته‌اند.

خیرخواه از جمله مربیان با تجربه استان بوده که سال‌ها است در تیم ملی ژیمناستیک به عنوان مربی حضور داشته و حالا وی شاگردانش را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی ژیمناستیک اسلوونی آماده می‌کند.گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان تا بیست و هفتم مهر ماه سال جاری در لرستان پیگیری می‌شود.

شناخت نفرات برتر مسابقات پرش با اسب قزوین
ششمین دوره رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان قزوین با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقاتی که در رده مبتدی، تشویقی، رده زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار شد و نزدیک به 40 سوارکار هم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

در رده تشویقی این رقابت‌ها مهدی حاج‌کاظمی با اسب ویپز، شهین‌السادات میرزا قوامی با اسب مارینا و مهدی نوری با اسب سایکو از باشگاه رخش، نجمه محمدبیگی با اسب رها و علی‌محمد قنبری با اسب توسن از باشگاه البرز و حسین احمدی با اسب پرنسس از باشگاه مهرآریا مسیر را بدون خطا پشت سر گذاشتند.

در رده مبتدی هم ملیکا عبدالغفاری با اسب لرد کریس از باشگاه ژاله و حسین حاجی‌محمدی با اسب بامداد از باشگاه البرز موفق به عبور مسیر بدون خطا شدند.

در رقابت‌های رده زیر 18 سال و در بخش امتیازی هم علی‌محمد قنبری با اسب توسن از باشگاه البرز، احسانی فاخر با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا و پرنیان خضر حیدری با اسب امیسلو از باشگاه اسپریس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بالای 18 سال هم حسین احمدی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا، محمدرضا معروفی با اسب ماکسیما از باشگاه البرز و مهدی حاج‌کاظمی با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

سه گانه کار قزوینی، نائب قهرمان امیدهای آسیا 
سید حسن بابایی سه گانه کار شایسته و ارزنده قزوینی در پایان رقابت‌های سه گانه کاپ آسیا در اردن، در رده سنی امید موفق شد عنوان ارزشمند نایب قهرمانی را برای خود و ایران اسلامی کسب کند.

وی که تنها ورزشکار ایرانی است که در رنکینگ فدراسیون جهانی سه گانه حضور دارد، با درخشش در ایین رقابت‌ها، موفق شد اقتدار خود را به رخ حریفان خود بکشد و با کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی؛افتخاری دیگر را برای ورزش ایران اسلامی و استان قزوین کسب کند.

بابایی پیش از این عنوان ششم امیدهای آسیا و حضور در رنکنیگ را برای اولین بار در تاریخ ورزش سه گانه کشور به نام خود به ثبت رسانده بود.

بانوی ملی پوش قزوینی در بین دعوت شدگان تیم والیبال 
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران ۴۵ بازیکن را به نخستین اردوی آماده سازی دعوت کرد که در این بین نام پرنیا میرصادقی بازیکن با آتیه و شایسته استان نیز دیده می‌شود.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسیر آماده سازی برای این رقابت‌ها تا کنون سه مرحله اردوی انتخابی برگزار کرده است و نخستین اردوی آماده سازی این تیم نیز از روز پنج شنبه 13 مهرماه آغاز می‌شود.

بر این اساس؛ سرمربی تیم ملی برترین‌های ایران را به اردو دعوت کرده است که پرنیا میرصادقی بازیکن شایسته و با آتیه استان نیز در بین نفرات دعوت شده دیده می‌شود.

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از 13 تا 19 مهرماه در کمپ تیم‌های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

قزوین، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور شد
در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در گروه ج که با حضور 11 تیم به میزبانی دامغان برگزار شد؛تیم منتخب جوانان استان قزوین موفق شد با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستد.

در مسابقات تیمی تیم‌های قزوین، کرمان و سمنان به عنوان‌های اول تا سوم رسیدند.

نتایج دیدارهای فینال، رده بندی و کسب مقام پنجم تا دهم به شرح زیر است:

فینال: قزوین 10 – کرمان صفر
رده بندی: سمنان 6 – بوشهر 4
مقام 5-6: خراسان شمالی 7- قم 3
مقام 7-8: چهارمحال و بختیاری 8 - خراسان جنوبی 2
مقام 9-10: یزد 9 – هرمزگان یک

رده بندی تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

1- قزوین 2- کرمان 3- سمنان 4- بوشهر 5- خراسان شمالی 6- قم 7- چهارمحال و بختیاری 8- خراسان جنوبی 9- یزد 10- هرمزگان 11- کیش
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان