۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌ها
کد خبر: ۲۶۶۶۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۷ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌ها

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در مقایسه آمار پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها با مدت مشابه در سال ۹۵، ۷۸ درصد پرونده‌ها به مصالحه منجر شده است.

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به کلانتری‌ها
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: آمار فراوانی مراجعان اختلافات خانوادگی به کلانتری‌ها، نشانگر نیاز به خدمات فوری و تخصصی برای رفع مشکل خانواده‌هایی است که دچار بحران شده، بحرانی که امنیت فردی خود و فرزندانشان را نشانه گرفته است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه عنوان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری بیش از چهار هزار و 518 نفر از خدمات مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها بهره مند و از این تعداد 929 نفر از مرکز مشاوره آرامش در زمینه‌های خانواده، مددکاری، روان سنجی، حقوقی، انتظامی خدمات دریافت کردند.

این مسئول بیان داشت: در مقایسه آمار پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها با مدت مشابه در سال 95، 78 درصد پرونده‌ها به مصالحه منجر شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده‌ها از خدمات مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره کلانتری‌ها بیان داشت: خوشبختانه ابن اعتماد بین پلیس و مردم ایجاد شده و شهروندان با مراجعه به مرکز مشاوره از خدمات مشاوره خانواده، مددکاری، روان سنجی، حقوقی وانتظامی بهره مند می‌شوند.

محمودی در پايان خاطرنشان کرد: مركز مشاوره و خدمات روانشناسي آرامش نيروي انتظامي استان به مناسبت هفته ناجا، با شماره تلفن 2183456 (14لغایت20مهر ماه) همه روزه از ساعت 800 تا1400 و پنج شنبه ها 800 تا1200 آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت حضوري و تلفني در زمينه‌هاي روانشناختي، خانواده، ازدواج، تحصيلي حقوقي و انتظامی به صورت رايگان به شهروندان عزيز است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان