۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها می‌توانند گفتمان قدرت را بازتولید کنند
کد خبر: ۲۶۶۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۴ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

رسانه‌ها می‌توانند گفتمان قدرت را بازتولید کنند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند گفتمان قدرت را بازتولید کنند و با ایجاد رقابت گفتمانی برای جامعه پندارسازی کنند.

 رسانه‌ها می‌توانند گفتمان قدرت را بازتولید کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در نشست اصحاب رسانه با فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که عصر روز گذشته(دوشنبه) در سالن جلسات شهید حسن‌پور قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها از نگاه راهبردی یکی از مهمترین ابزار هویت و اقتدار برای منافع ملی به شمار می‌روند و با نگاه راهبردی به این حوزه می‌توان سهم بزرگی از قدرت را به رسانه‌ها اختصاص داد.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند گفتمان قدرت را بازتولید کنند و با ایجاد رقابت گفتمانی برای جامعه پندارسازی کنند.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به هجمه وسیع رسانه‌های خارجی علیه جمهوری اسلامی، بخش رسانه‌ای در ایران با بسیج امکانات برای آگاهسازی و فضاسازی در جامعه وارد میدان شده است و با به کار‌گیری حرفه‌ای صاحبان اندیشه، ضمن استغناع مخاطبان در داخل، فضای خارجی بین‌المللی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده‌اند.

وی اذعان کرد: برای رسیدن به این هدف مهم، سازمان بسیج مستضعفین با درک شرایط و در راستای چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، اقدام به تشکیل بسیج رسانه در سال ۹۱ کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج رسانه سازمانی است که از مدیریت انقلابی، فرهنگی، مدافع و مروج آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برخوردار است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه نظامی منسجم، تعالی‌بخش، بصیرت آفرین و مهارت‌افزا است که با مشارکت همه نیروهای مومن و متخصص عرصه‌های رسانه‌ای ۴ هدف مهم را پیگیری می‌کند.

کشاورز با اشاره به اهداف سازمان بسیج رسانه بیان کرد: کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی اخلاق و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور برای جذب حداکثری از اهداف مهم این سازمان است.

وی در ادامه، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تربیت و پرورش کادر طراز نظام جمهوری اسلامی در جامعه رسانه‌ای کشور را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بسیج رسانه استان قزوین از اواخر سال ۹۲ با همت همکاران شکل گرفت و یکی از سازمان‌های تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری 247 نفر از اصحاب رسانه در بسیج رسانه استان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 141 نفر آقا و 106 نفر خانم هستند که 87 نفر آنها از اعضای فعال هستند.

کشاورز بیان کرد: 32 عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج مستضعفان ابلاغ شده است که در حال اجرای این برنامه‌ها هستیم.

گفتنی است؛ در این نشست اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و انتقادات خود پرداختند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان