۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امام نقش هدایتگری در جامعه دارد/ فتنه‌گران نسبت به جایگاه ولی‌فقیه نگاه مغرضانه دارند
کد خبر: ۲۶۵۱۹۳ نویسنده: حجت‌الاسلام علی عباسی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین:

امام نقش هدایتگری در جامعه دارد/ فتنه‌گران نسبت به جایگاه ولی‌فقیه نگاه مغرضانه دارند

مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین گفت: متأسفانه عده‌ای از افراد نسبت به جایگاه ولی فقیه در جامعه نگاه مغرضانه و سیاسی دارند به این معنا که به دنبال ترویج و رفاه طلبی فرهنگ غربی هستند که باید با این افراد مبارزه کرد چراکه فتنه‌گران نیز در زمره این افراد قرار می‌گیرند.

امام نقش هدایتگری در جامعه دارد/ فتنه‌گران نسبت به جایگاه ولی‌فقیه نگاه مغرضانه دارند
حجت‌الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فرارسیدن عید غدیر اهمیت جایگاه ولایت اظهار کرد: ولی فقیه نقش هدایت‌گری را در جامعه دارد و خطوط کلی را برای مردم ترسیم می‌کند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم حامی و پشتیبان ولی فقیه باشیم باید اهداف و تفکرات رهبری را بشناسیم و نگاه ویژه‌ای به راهبردهای ایشان داشته باشیم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود نحوه برخورد با دوستان و دشمنان نظام را تبیین می‌کنند و نقش گروه‌های مختلف را در این رابطه تشریح می‌کنند.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر اخبار را دنبال نکنیم و تحلیل‌های روز را رصد نکنیم پیشتیبانی ما از ولایت آگاهانه و از روی بصیرت نخواهد بود؛ درواقع برای دفاع آگاهانه از ولی فقیه باید از جریانات و اتفاقات روز دنیا مطلع باشیم کسی که اینگونه باشد، می‌تواند تصمیمات درست و به موقعی بگیرد.

وی تأکید کرد: برای اجرایی شدن اهداف ولی فقیه باید پیگیر باشیم و از دولت، دستگاه‌های و نهادهای مختلف مطالبه کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین حضور حداکثری در صحنه‌های مختلف و راهپیمایی‌ها را به نوعی حمایت از ولایت دانست و گفت: پشتیبانی از مستضعفان جهان و دفاع از مدافعان همان دفاع از ولی فقیه و حمایت اصل انقلاب و نظام اسلامی است.

موفقیت ملت ایران را به خاطر تبعیت از ولی فقیه است
این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند نیروهای جوان و آماده به کار است، افزود: با ورود به مسائل اقتصادی و حضور جوانان در این عرصه ضمن تقویت نظام اسلامی موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد خدمتگزاران نظام خواهد شد.

عباسی ابراز کرد: عده‌ای از روی جهل و کوته‌بینی هنوز جایگاه رهبری نظام را به درستی درک نکرده‌اند و مردم کوچه و بازار گاهی به اشتباه و بدون غرض مشکلات اقتصادی و اجتماعی خود را به رهبری نسبت می‌دهند که این به خاطر نداشتن اطلاعات دقیق و کافی است که در مورد این افراد مکلف به روشنگری هستیم و باید تبیین کنیم که بر سر راه حل مشکلات و معضلات موانع زیادی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در زمان حکومت امام علی(ع) نیز کارشکنی‌های زیادی صورت می‌گرفت و مشکلات داخلی و خارجی زیادی وجود داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین توضیح داد: متأسفانه عده‌ای از افراد نسبت به جایگاه ولی فقیه در جامعه نگاه مغرضانه و اهداف سیاسی دارند به این معنا که به دنبال ترویج و رفاه طلبی فرهنگ غربی هستند که باید با این افراد مبارزه کرد چراکه فتنه‌گران نیز در زمره این افراد قرار می‌گیرند.

عباسی با اشاره نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اطاعت از ولی فقیه بیان کرد: امروزه جوانان با ورود به حوزه‌های اقتصادی و تلاش در عرصه توسعه اختراعات و فناوری‌های نوین می‌توانند از تحریم‌ها عبور کنند و جامعه اسلامی را به عرت برسانند.

وی در ادامه موفقیت ملت ایران را به خاطر تبعیت از ولی فقیه عنوان کرد و یادآور شد: نقص سایر کشورهای اسلامی که امروز با مشکلات داخلی و خارجی بسیاری مواجهه هستند این است که نبود رهبری مدیر، مدبر و شجاع رنج می‌‎برند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان