۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تصادف مرگبار کارگران شرکت نیرومحرکه/ خواب آلودگی راننده اتوبوس علت اصلی حادثه+تصاویر
کد خبر: ۲۶۳۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۱ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

تصادف مرگبار کارگران شرکت نیرومحرکه/ خواب آلودگی راننده اتوبوس علت اصلی حادثه+تصاویر

تصادف اتوبوس و کامیون صبح امروز در قزوین ۲۹ مصدوم برجای گذاشت که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصادف مرگبار کارگران شرکت نیرومحرکه/ خواب آلودگی راننده اتوبوس علت اصلی حادثه+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ صبح امروز(سه شنبه) ساعت 5:50 در آخرین روز از مرداد ماه 1396 خبری مبنی بر تصادف اتوبوس و کامیون در شهر قزوین و بلوار آیت الله خامنه ای انتشار یافت که متاسفانه در این حادثه شاهد مجروحیت و فوت تعدادی از همشهریان قزوینی بودیم.

دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به سرعت هفت دستگاه آمبولانس عملیاتی به منطقه اعلام شده اعزام شدند که پس از بررسی صحنه و تریاژ ( دسته بندی) مصدومین ابتدا سه مصدوم بد حال توسط دو آمبولانس در محل درمان اولیه شده و به مرکز درمانی منتقل شدند.

ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: بقیه مصدومین حادثه تصادف امروز هم توسط تکنسین‌های اورژانس و با حضور و نظارت معاونت مرکز فوریت‌ها و سرپرست شیفت در محل درمان و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به مرکز درمانی شهید رجایی و بیمارستان رازی اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: وقوع این حادثه در سطح شهر باعث بهت و حیرت همگان شد؛ زیرا چنین حوادثی در سطح شهر کمتر اتفاق می افتد، اما اکنون با توجه به استعلام مجدد وضعیت مصدومین رو به بهبود است.

دکتر نامدار ابراز کرد: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

سرهنگ مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 6 صبح امروز(سه شنبه) در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف اتوبوس با کامیون در بلوار آیت الله خامنه ای مقابل جایگاه پمپ بنزین بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران شرکت "نیرو محرکه" قزوین با 30 سرنشین با یک دستگاه کامیون "آمیکو" برخورد کرده است.

رئيس پليس راهور استان قزوين افزود: در این سانحه راننده و 30 نفر سرنشینان اتوبوس مصدوم که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بيمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت و 5 نفر دیگر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری که حال عمومی یکی از آنان به شدت وخیم و 25 نفر هم به صورت سرپائی در حال مداوا هستند.

محمدی در ادامه گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان، علت اين حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.

وی در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: از رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ساعاتی پس از این حادثه خبر فوت کارگر دوم شرکت نیرو محرکه در قاین حادثه منتشر شد که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به انتشار خبر کذب فوت دو نفر از کارگران در حادثه رانندگی صبح امروز در قزوین گفت: تاکنون فوت یک کارگر را تایید می‌کنیم و خبر منتشر شده در خصوص فوت کارگر دوم تا این لحظه صحت ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان