۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کار شبکه‌ای بین رسانه‌های ارزشی استان یک امر فوری، لازم و ضروری است
کد خبر: ۲۶۱۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین:

کار شبکه‌ای بین رسانه‌های ارزشی استان یک امر فوری، لازم و ضروری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: خبرنگاران باید در حوزه توانمندسازی و ارتقاء دانش‌ و مهارتی خود تلاش کرده و به صورت شبکه‌ای کار کنند؛ انجام کار شبکه‌ای بین رسانه‌های ارزشی یک امر فوری، لازم و ضروری است.

کار شبکه‌ای بین رسانه‌های ارزشی استان یک امر فوری، لازم و ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، عباس کاظمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) به مناسبت روز خبرنگار از دفتر پایگاه‌ خبری- تحلیلی صبح قزوین بازدید کرد.

کاظمی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: وقتی وضعیت رسانه‌ها را تا دهه 80 بررسی می‌کنیم می‌بینیم که رسانه‌های ارزشی حضور کمرنگ‌تری در جامعه خبری دارند درواقع رسانه‌های ارزشی نه مستقر بودند نه مؤثر؛ اما امروز بحمدالله هم مستقر هستند و هم موثر و حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: علیرغم حضور رسانه‌های موثر و انقلابی در فضای استان اما هم افزایی لازم وجود ندارد و خروجی مللموسی را شاهد نیستیم؛ که این مهمترین ضعف رسانه ارزشی در قزوین است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: گاهی بین رسانه‌های مختلف موازی‌کاری صورت می‌گیرد و اولویت‌ها مورد غفلت قرار می‌گیرد یا برخی موارد متأسفانه در فضای تخریب قرار می‌گیریم که این درست نیست.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگاران باید در حوزه توانمندسازی و ارتقاء دانش‌ و مهارتی خود تلاش کرده و به صورت شبکه‌ای کار کنند؛ انجام کار شبکه‌ای بین رسانه‌های ارزشی یک امر فوری، لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: البته تشکیل شبکه هوشمند و توانا در حوزه رسانه‌ها ارزشمند است نه شبکه سستی که نقطه اثرگذاری محدودی داشته باشد؛ نگاه آرمانی انقلاب اسلامی کار کردن به صورت شبکه ای است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: عرصه خبر بسیار سخت است باید در کنار تمام تلاش‌هایی که تا به امروز در عرصه رسانه‌های استانی شکل گرفته، یک جبهه واحد و متحَد شکل بگیرد که در این میان نقش رسانه‌های ارزشی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

کاظمی در ادامه تأکید کرد: باید با یک افق دید بالا، کار اطلاع‌رسانی را دنبال کنیم و این رسالت مهم را در فضای ملی و منطقه‌ای گسترش دهیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان