۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برای تیم ملی جوانان خیلی صبر کردم اما خبری نشد و من هم سرمربی صبا شدم/ استقلال اگر برای قهرمانی می‌جنگد باید بهتر از این باشد
کد خبر: ۲۵۹۲۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برای تیم ملی جوانان خیلی صبر کردم اما خبری نشد و من هم سرمربی صبا شدم/ استقلال اگر برای قهرمانی می‌جنگد باید بهتر از این باشد

سرمربی جدید صبای قم گفت: شرایط سختی نسبت به بقیه تیم‌های لیگ یکی داریم باید سخت کار کنیم تا موفق شویم.

برای تیم ملی جوانان خیلی صبر کردم اما خبری نشد و من هم سرمربی صبا شدم/ استقلال اگر برای قهرمانی می‌جنگد باید بهتر از این باشد

سهراب بختیاری‌زاده در خصوص آخرین وضعیت صبای قم در لیگ یک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین اظهار داشت: شرایط سختی داریم همان‌طور که می‌دانید تیم خیلی دیر کار خود را شروع می‌کند نسبت به بقیه تیم‌های لیگ یکی عقب هستیم چرا که بیشتر بازیکن‌های خوب تقریباً به تیم‌های دیگر منتقل شدند خیلی سخت می‌شود بازیکن‌های خوبی را پیدا کنیم که به تیم ما کمک کنند ولی سعی می‌کنیم از بازیکن‌های جوان استفاده کنیم تا بتوانیم در لیگ یک نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: شاید دلیل اینکه تیم صبای قم را با این شرایط قبول کردم این بود که من سالیان سال در صبای قم بازی کردم، تیم مورد علاقه من بود. به عنوان یک بازیکن روزهای سخت، شیرین زیادی را در تیم تجربه کردم. هم بردیم، هم باختیم و هم قهرمان شدیم و دوست داشتم که به این تیم کمک بکنم تا به روزهای خوب خودش برگردد.

سرمربی صبای قم گفت:  فوتبال شرایط سخت وخاص خودش را دارد، درست است تیم ما شاید به ظاهر نسبت به تیم‌ها مشکلات خاص خودش را داشته باشد، اما این را باید بگویم هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. ولی ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم، من هیچوقت ناامید نمی‌شوم و امیدوارم که بتوانیم در لیگ یک موفق ظاهر شویم.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا با وجودی که گزینه هدایت سرمربیگری تیم ملی جوانان بود صبای قم را انتخاب کرد گفت: به عنوان یکی از گزینه‌ها بودم ولی با من صحبت نهایی نشد، خیلی صبر کردم ولی با توجه به اینکه هم لیگ برتر و لیگ یک شروع می‌شد سعی کردم که بهترین انتخاب را کنم و صبای قم را انتخاب کردم و از انتخابم راضی‌ام.

بازیکن پیشین استقلال درخصوص اولین باخت تیم استقلال تهران در لیگ جدید اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط در آبادان خیلی سخت بود هم از لحاظ شرایط آب و هوایی و هم اینکه تیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی بود. به نظرم تیم صنعت نفت از استقلال بهتر بود، خوب بازی کرد و توانست استقلال را شکست دهد، امیدوارم استقلال بازی بعدی را با برد شروع کند تا به شرایط ایده‌آل خودش برگردد.

وی در پایان اظهار داشت: طبیعی است که هر مربی دوست دارد از تمام نفرات خودش استفاده کند با توجه به اینکه بازی اول استقلال بسیار سخت بود مخصوصاً در شرایط سخت آب و هوایی شاید تا حدودی باید حق داد به سرمربی استقلال اینکه از تمام نفراتش استفاده کند ولی به نظر من اگر استقلال می‌خواهد در لیگ موفق ظاهر شود و تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید طوری بازی کند که اگر یک یا دو بازیکن را در اختیار نداشت زیاد احساس نشود ولی در کل امیدوارم استقلال به شرایط ایده‌آل خودش برسه و به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ تلاش کند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان