۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انتقال مصدومان پادگان آبیک به بیمارستان تهران/ علت حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود
کد خبر: ۲۵۷۲۴۰ نویسنده: سعید شاهرخی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۸ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد:

انتقال مصدومان پادگان آبیک به بیمارستان تهران/ علت حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: دوتن از سربازان در قزوین بستری هستند و سه تن از سربازان که حال مساعدتری برای ادامه درمان داشتند و مضروب هم جزو آنهاست، به بیمارستان تهران منتقل شدند.

انتقال مصدومان پادگان آبیک به بیمارستان تهران/ علت حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود
سید سعید شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حادثه تیراندازی پادگان آبیک منجر به فوت سه تن از سربازان عزیز شد و پنج نفر مجروح شدند که خود مضروب هم در پایان کار اقدام به خودزنی کرد.

وی اذعان کرد: سه تن از سربازان این پادگان در همان لحظه تیراندازی کشته و پنج نفر مصدوم به وسیله بالگرد به بیمارستان قزوین منتقل شدند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: از پنج مجروحی که تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفتند دوتن از سربازان در قزوین بستری هستند و سه تن از سربازان که حال مساعدتری برای ادامه درمان داشتند و مضروب هم جزو آنهاست، به بیمارستان تهران منتقل شدند.

وی درباره علت وقوع این حادثه عنوان کرد: علت اصلی حادثه در دست بررسی است و تا ابعاد قضیه به خوبی کارشناسی و بررسی نشود، امکان اعلام نتیجه قطعی وجود ندارد.

این مسئول امنیتی بیان کرد: آنچه مسلم است این سرباز قبل از وقوع حادثه از تعادل روحی خوبی بوده و به صورت آنی این حالت به او دست داده و اقدام به شلیک به سربازانی که در پادگان بودند کرده است.

وی در پایان گفت: علت اصلی این حادثه پس از بررسی‌های نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

ناشناس / ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

خدایا...خیلی وحشتناکه...خیلی سخته....خدایا....صبر بده به همه....به پدر و مادرشون صبر بده....
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان