۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شرکت ۷۰ ورزشکار قزوینی در مراسم هفته پهلوانی/ بانوی موی‌تای‌کار در مسابقات قهرمانی کشور طلایی شد
کد خبر: ۲۵۵۹۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۱ ساعت: ۷:۱۳ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

شرکت ۷۰ ورزشکار قزوینی در مراسم هفته پهلوانی/ بانوی موی‌تای‌کار در مسابقات قهرمانی کشور طلایی شد

مائده رضایی موی‌تای‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای جوانان دماوند، در منفی ۴۵ کیلوگرم توانست بازیکنی از تهران را با اقتدار شکست دهد.

شرکت ۷۰ ورزشکار قزوینی در مراسم هفته پهلوانی/ بانوی موی‌تای‌کار در مسابقات قهرمانی کشور طلایی شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

برنامه‌های هفته فرهنگ پهلوانی و جوانمردی از سوی فدراسیون پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای تبیین شده و برنامه‌های متنوع و متعددی برای این هفته در نظر گرفته شده است.

دیدار با ائمه جمعه و جماعات،دیدار با ورزشکاران پیشکسوت، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دیدار با داوران و مربیان، تلاش در جهت آموزش و ترویج فرهنگ پهلوانی به اقشار مختلف و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های این هفته هستند.

مراسم اصلی هفته پهلوانی در قزوین در مراسمی با حضور مسئولان عالی رتبه ورزش استان و مدیران هیات‌های ورزشی، جمع کثیری از ورزشکاران و علاقه مندان روز چهارشنبه 21 تیرماه در پارک ملت قزوین برگزار می شود.

15 تا 21 تیرماه به نام هفته فرهنگ پهلوانی نام گذاری شده است.

اعلام اسامی دعوت‌شدگان به اردو تیم‌ملی جوانان واترپلو/1 قزوینی در بین دعوت شدگان
کادر فنی تیم ملی واترپولو جوانان کشورمان اسامی ملی پوشان را جهت حضور در اردوی آمادگی تیم ملی اعلام کرد که در این بین نام امیرمحمدچگینی ملی پوش شایسته و ارزنده استان نیز دیده می‌شود.

اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان از امروز آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند.20 بازیکن از استان‌های تهران، زنجان، یزد، اصفهان و خراسان رضوی برای حضور در این اردو حضور دارند.

گفتنی است؛ امیر محمد چگینی در اردوهای قبلی تیم ملی نیز حضور داشته است.

بانوی موی‌تای‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور طلایی شد
مائده رضایی بانوی موی‌تای‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای جوانان که در دماوند برگزار شد، در وزن 45- کیلوگرم توانست در دیدار نهایی با شکست حریفی از استان کرمانشاه مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کند.

مربی مائده رضایی موی‌تای‌کار قزوینی در این دوره از رقابت‌ها را اکرم شاه‌محمدی سرمربی تیم هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین بر عهده داشت.

120 نفر شرکت‌کننده در رده سنی جوانان از سراسر کشور در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای حضور داشتند که به رقابت پرداختند.گفتنی است، تیم ملی آقایان و بانوان موی‌تای عازم مسابقات جهانی در کشور تایلند هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان