۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فتنه ۱۸ تیر ۷۸ محصول مال حرام دوران سازندگی و اصلاحات بود/ کسی که از بیت‌المال سوءاستفاده کند، مقابل انقلاب می‌ایستد
کد خبر: ۲۵۵۴۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

ذوالنور در مصاحبه با صبح قزوین:

فتنه ۱۸ تیر ۷۸ محصول مال حرام دوران سازندگی و اصلاحات بود/ کسی که از بیت‌المال سوءاستفاده کند، مقابل انقلاب می‌ایستد

ذوالنور بیان کرد: اگر افرادي دچار دنياگرايي و مال‌اندوزي شوند، عجيب نيست كه در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام و انقلاب بايستند؛ چرا به اسم سازندگي برخي مال حرام را در شكم برخي ديگر ريختند كه نتيجه‌اش وقايعي مانند ۱۸ تير و فتنه ۸۸ شود؟

فتنه ۱۸ تیر ۷۸ محصول مال حرام دوران سازندگی و اصلاحات بود/ کسی که از بیت‌المال سوءاستفاده کند، مقابل انقلاب می‌ایستد
حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: در هشت سال دوران اصلاحات آتش بر روي ارزش‌های دینی و انقلابی ريخته مي‌شد و متأسفانه دولت اصلاحات به نحوي اقدام مي‌كرد كه ارزش به ضدارزش تبديل شده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: در آن دوران به اسم سازندگي برخي مال حرام را در شكم برخي ديگر ريختند كه نتيجه‌اش وقايعي مانند 18 تير و فتنه 88 شد؛ برخي معتقد بودند حوادث و وقايع كربلا مانند باقي وقايع، تاريخ مصرف دارد و گاهي هم مي‌گويند پرداختن به اين موضوعات توقف در تاريخ است.

وی ادامه داد: در آن دوران بعضي افراد هم پا را فراتر گذاشته و در دوران اصلاحات با مطبوعات زنجيره‌اي و از جيب مردم عاشق امام حسين (ع)، روزنامه‌ها را منبع تغذيه فكري نسل جديد انقلاب كردند و نوشتند خشونتي كه در كربلا رخ داد، نتيجه خشونتي بود كه پيغمبر (ص) در جنگ بدر نشان داد و اجداد آنها را كشت و حتي نوشتند كه ترويج فرهنگ شهادت، ترويج خشونت است.

ذوالنور عنوان کرد: وقتي پدر شهيد امر به معروف و نهي از منكر، شهيد هادي محبي، پاي چوبه دار ضارب را بخشيد، در مطبوعات زنجيره‌اي با تيتر مشترك نوشتند "پدر مقتول محبي از خشونت صرف‌نظر كرد "؛ در اينجا شهيد، مقتول مي‌شود و قصاص مساوي خشونت است.

لقمه حرام باعث انكار آرمان‌هایی انقلاب مي‌شود

وی تصریح کرد: دسال 78 در دوران اصلاحات يك روزنامه دولتي در مقاله‌اي نوشت عبارات امر به معروف و نهي از منكر در زيارت عاشورا با آزادي همخواني ندارد و بايد برداشته شود؛ در حاليكه امر به معروف و نهي از منكر با ترويج فسادي كه آنها دنبالش بودند همخواني نداشت، نه با آزادي.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: اگر افرادي دچار دنياگرايي و مال‌اندوزي شوند، عجيب نيست كه در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام و انقلاب كه زماني از آن حرف مي‌زدند، بايستند؛ چرا به اسم سازندگي برخي مال حرام را در شكم برخي ديگر ريخته‌اند كه نتيجه‌اش وقايعي مانند 18 تير و فتنه 88 شود؟

وی با بیان اینکه لقمه حرام باعث انكار حقيقت مي‌شود، اذعان کرد: افرادي كه اسير چرب و شيرين دنيا شوند و بخواهند مسير انقلاب را به سمت اميال و شهوات خود منحرف كنند، طبعا مقابل مسير حركت انقلاب مي‌ايستند. افرادي كه تاكنون از بيت‌المال سوء‌استفاده كرده‌اند مقابل آرمان‌هاي امام (ره) و انقلاب مي‌ايستند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در مقابله با غائله 18 تير سال 78 لشگرهاي اطراف تهران آماده عمل بودند؛ اما با ورود سازمان يافته شده‌ بسيج و دستگيري 4هزار نفر اين نهاد مردمي به همراه سپاه پاسداران در يك نصفه روز غائله 18 تير سال 78 را خنثي كرد.

دشمن به دنبال تخريب از درون انقلاب است
وی گفت: اصلاح‌طلبان در آن دوران فضايي در كشور ايجاد كرده بودند كه فرزند شهيد در دانشگاه مورد تعرض قرار مي‌گرفت و از اينكه نامش به عنوان فرزند شهيد باشد امتناع كرده و تحقير و توهين مي‌شد.

ذوالنور ادامه داد: پس از این اتفاق مقام معظم رهبري با انداختن چفيه بر گردن خود به بسيج هويت داد و به بسيج درس عملي داد كه بايد بسيجي بودن خود را به رخ بكشند و بروز دهند تا جو ضدبسيج و ضدارزش حاكم نشود.

وی با بيان اينكه دشمن به دنبال تخريب از درون انقلاب است، ابراز کرد: باید بدانیم که ملاك حال فعلي افراد است، مگر مي‌شود افراد پرچم خط امام (ره) را به دست بگيرند ولي مششع‌ترين نظريه امام و اصل ولايت فقيه را زير سؤال ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: امروز ممكن است افرادي در مقابل آرمان‌هاي امام (ره) و انقلاب بايستند كه لوح تقدير از امام (ره) هم داشته باشند؛ اما مردم بايد هوشيار باشند و مي‌دانيم بيشترين ضربه‌اي كه اسلام خورده، از رگه‌هاي نفاق و صلحت‌انديشي و سكوت بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان