۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ماجرای حوادث پرواز ۴۴۵ تهران-تبریز چه بود؟
کد خبر: ۲۵۴۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

موضع‌گیری متفاوت مسئولین نسبت به اتفاقات رخ داده؛

ماجرای حوادث پرواز ۴۴۵ تهران-تبریز چه بود؟

بعد از انتشار خبر مصدومیت مسافران پرواز تهران به تبریز توسط پایگاه اطلاع رسانی ‌آناج، شرکت هواپیمایی هما این خبر را تائید کرد اما دیری نگذشت که مدیرکل فرودگاه شهید مدنی تبریز هم موضع شرکت هما را رد کرد و هم خبر آناج را تکذیب نمود.

ماجرای حوادث پرواز ۴۴۵ تهران-تبریز چه بود؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ، پرواز پنجشنبه‌ی تهران به تبریز با اتفاقاتی همراه بوده و طبق پیام‌های ارسالی از طرف مسافران این پرواز، هواپیما هنگام نزدیک شدن به آسمان تبریز با تکان‌های شدید همراه شده و در لحظه نشستن نیز به دلیل فرود بد، بسیاری از مسافران دچار آسیب دیدگی عضلات گردن و کمر شده‌اند. این درحالی است که شاهدان عینی از زخمی شدن مهماندار این پرواز به دلیل فرود بد نیز خبر داده‌اند.

این خبر که برای اولین بار توسط پایگاه اطلاع رسانی آناج منتشر شد، به سرعت به صدر اخبار فضای مجازی تبدیل گشت و پس از دقایقی، خبر مذکور توسط شرکت هواپیمایی هما تایید شده و اینگونه مطرح گردید که این تکان‌ها به دلیل توربولنس پرواز بوده و طبیعی است.

اما جالب اینجاست که دقایقی بعد، مدیرکل فرودگاه بین المللی تبریز در مصاحبه‌ای به طور کل تمام موارد مطرح شده را تکذیب و چنین خبری را نادرست خواند.

اظهارات مدیرکل فرودگاه تبریز حتی اطلاعیه شرکت هما را نیز تکذیب کرده، به‌طوری که در آن به تکان‌های شدید اشاره شده اما مدیر کل فرودگاه تبریز این موضوع را رد کرده است. نماینده سابق شورای شهر تبریز هم که در این پرواز بود خبر تکان‌های شدید هواپیما را تایید کرده بود. 

در عرض چند ساعت سه خبر متفاوت برای پرواز 445 تهران تبریز منتشر شد. اولی، اظهارات مسافران که به شدت از این پرواز گله داشته و برخی دچار آسیب دیدگی شده بودند، دومی تایید تکان‌های شدید توسط شرکت هواپیمایی هما و سومی تکذیب کلی تمامی اخبار مربوط به تکان‌های این پرواز و تایید صحت و سلامت مسافران و خدمه هواپیمای مذکور توسط مدیرکل فرودگاه بین المللی تبریز!

حالا از این تناقض‌ها بهتر می‌توان به واقعیت امر پی برد و فهمید کدام مسئول واقعیت‌ها را می‌گوید و کدام‌یک صرفاً برای آرام کردن فضا، اظهاراتی را بر زبان می‌آورد که با حقیقت سازگار نیست.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان