۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۰ هزار نقشه با کاغذ سنگي در راستاي معرفي قزوين تهيه و توزيع شد
کد خبر: ۲۴۰۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

براي نخستين بار در استان؛

۱۰ هزار نقشه با کاغذ سنگي در راستاي معرفي قزوين تهيه و توزيع شد

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت:براي نخستين بار در استان قزوين براي معرفي اماکن تاريخي قزوين در ايام نوروز ۱۰ هزار نقشه با کاغذ سنگي به۲ زبان فارسي و انگليسي تهيه و توزيع شد

۱۰ هزار نقشه با کاغذ سنگي در راستاي معرفي قزوين تهيه و توزيع شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آرش رشوند آوه مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين  در نشست خبري اظهار کرد: در اين نقشه‌ها تصاوير هوايي، پروژه‌هاي شاخص، مسيرهاي اصلي ورود به مجموعه‌ها، ليست ابنيه و اماکن تاريخي، ليست تلفن‌هاي ضروري و پنج مسير گردشگري پياده‌روي معرفي شده و در اختيار گردشگران قرار گرفت تا امر بازديد به سهولت انجام شود.

وي گفت: شهر قزوين در راستاي قدمت خود در مسير تحول مي‌باشد و قزوين در مسير تحول، يکي از کليدي ترين شعارهاي شهرداري در سال جديد است.

این مسئول با تاکيد بر اهميت رونق گردشگري در شهر قزوين افزود:براي تقويت و ترويج رونق گردشگري و همچنين پويا نگاه داشتن اين صنعت نياز  به تقويمي از رويدادها داريم.

رشوند آوه استقبال بي نظير شهروندان و گردشگران از جشنواره ملي بازي و اسباب بازي را مديون تجارب سال هاي گذشته دانست و تصريح کرد: در زمستان سال89 پيشنهاد جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان امروز و ديروز،از سوي شهردار داده شد و به همين منظور شهرداري قزوين متولي برگزاري اين جشنواره ملي شد.

وي اضافه کرد: از سال 90،سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين مجري اين جشنواره ملي بوده است.

رشوند آوه تداوم و همت در کار را رمز موفقيت جشنواره بازي و اسباب بازي دانست و اظهار کرد: اين جشنواره همسو با فرمايشات مقام معظم رهبري با شعار اقتصاد مقاومتي و توليد-اشتغال،بوده است چراکه اين جشنواره فرصت‌هاي شغلي بسياري،چه به صورت مستقيم و چه به صورت غير مستقيم به وجود آورد.

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين با بيان اينکه قبل از ورود به سال جديد اقداماتي براي تسهيل امور گردشگران انجام شد، عنوان کرد: در گذشته فعاليت‌هاي مربوط به گردشگري از برنامه خاصي برخوردار نبود اما به تازگي يک مشاور گردشگري جذب شده تا ظرفيت‌هاي موجود در زمينه گردشگري شناخته شده و زيرساخت‌هاي گردشگري به درستي پياده شود.

سعدالسلطنه،پربازديدترين بناي قزوين

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين برنامه هاي نوروزي شهرداري قزوين را همسو با سياست هاي مديريت شهري در راستاي جذب گردشگر تلقي کرد و افزود:برنامه هاي نوروزي ارائه شده توسط شهرداري قزوين،مورد استقبال بي نظير شهروندان قرار گرفته است به طوري که نوروز سال 96 از ساير سال هاي گذشته متمايز بود.

رشوند آوه، از جشنواره ملي  بازي و اسباب بازي به عنوان يکي از برنامه هاي  مطرح نوروزي ياد کرد و افزود: بازديد 150هزار نفر از اين جشنواره سبب شد که از  سعدالسلطنه به عنوان پربازديدترين بناي قزوين نام برده شود.

وي گفت: برنامه هايي همچون جشنواره برترين لبخند،تورهاي مجازي،تورهاي رايگان قزوين گردي،شهرگشت تاثير به سزايي در بالابردن سطح کيفي جشنواره داشتند.

 جشنواره آيين سنتي و بازي هاي بومي با شعار نوروز جهاني و حقوق شهروندي

 برپايي جشنواره آيين سنتي و بازي‌هاي بومي مرکز محله آخوند و مرکز محله شيخ آباد به همراه اجراء موسيقي و بازي‌هاي بومي محلي با هدف داشتن يک محله خوب با مشارکت سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين، اهالي محله و با همکاري انجمن دوستداران يادمان هاي قزوين برگزار شد.


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان