۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهور انقلابی و جهادی است/ در انتخابات هوشمندانه حاضر شوید
کد خبر: ۲۴۰۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۳ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان:

ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهور انقلابی و جهادی است/ در انتخابات هوشمندانه حاضر شوید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بیان کرد: در هر حوزه ای مدیری انقلابی پیدا کرد مشکلات ما حل شد؛ بنابراین ما باید رییس جمهوری انقلابی با روحیه جهادی انتخاب کنیم که بار مشکلات را با خود حمل کند.

 ایران اسلامی نیازمند رئیس جمهور انقلابی و جهادی است/ در انتخابات هوشمندانه حاضر شوید
 به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت السلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ظهر امروز(چهارشنبه)در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سایت سپاه استان اظهار کرد: نظام اسلامی برای مقابله با طبقه اشرافی تشکیل شده است و هرفردی باید متناسب با توان خود با آن مقابله کنند.

وی ابراز کرد: مردم باید به حقوق فردی و اجتماعی خود برسند؛ تنها با حضور مردم در راس کار تمامی مشکلات حل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: دنیای استکبار، صهیونیسم جهانی و سران منطقه با تکیه بر دلارهای نفتی و ایجاد داعش در منطقه، به دنبال مقابله با ملت و انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد: بقایای رژیم مستبد پهلوی در داخل کشور، طبقه اشرافی به وسیله سرمایه‌ها و اتاق فکر خود و همچنین متحجرین که سهمی در اسلام نداشته اند سعی در تقدیم انقلاب به دنیای استکبار دارند.

معبودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیام استقلال و آزادی امکانات و بستر مناسبی را برای مردم به وجود آورده لذا نباید اجازه داده شود تا برخی آن را مصادره کنند.

وی یادآور شد: هدف انقلاب استقلال، پیشرفت و عزت ایران و سایر کشورهای مظلوم است و در عین حال که انقلاب ما انقلاب سیاسی و اقتصادی است، انقلابی اعتقادی و عقیدتی به شمار می‌رود.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: انقلاب اسلامی سر سازش با زورگویان و مستکبران عالم ندارد و همواره مقابل امثال رژیم صهیونیستی که خوی استکباری‌گری دارد، ایستادگی کرده و هرگز از آرمان‌های انقلاب دست نخواهد کشید.

حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه دو اصل مهم
وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هم اکنون در یک پیچ تاریخی هستیم لذا باید جای خود را بدانیم و به درستی عمل کنیم که در این صورت آینده در اختیار ملت‌های مظلوم و محروم خواهد بود.

معبودی گفت: انسجام ملی به عنوان یکی از نقاط قوت ملت ایران است که همواره باید تقویت شود؛ یکی از مصادیق آن حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات‌ سبب سرافرازی بیشتر و نشانگر هوشمندی و بصیرت مردمی است، دشمنان به درستی درک کرده‌اند که مردم ایران علی رغم وجود مشکلات و معضلات همواره پشتیبان انقلاب و کشورشان هستند.

این مسئول تصریح کرد: در هر حوزه ای مدیری انقلابی با روحیه جهادی حضور پیدا کرد مشکلات ما حل شد بنابراین ما باید رییس جمهوری انقلابی با روحیه جهادی انتخاب کنیم که بار مشکلات را با خود حمل کند و به فکر حل مشکلات اقتصادی ما باشد.

وی با بیان اینکه فردی باید توسط مردم انتخاب شود که در تراز ملت ایران باشد، گفت: این فرد باید ظرفیت‌ها و استعداد‌های ملت را بارور کند، رکورد و مشکلات اشتغال را به وسیله منابع و توانمندی‌های داخل کشور مرتفع کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان