۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین اطفاء حریق منزل مسکوني در خيابان پادگان قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۳۹۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد:

اطفاء حریق منزل مسکوني در خيابان پادگان قزوين+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق منزل مسکونی در خیابان پادگان قزوین به موقع اطفاء شد.

 اطفاء حریق منزل مسکوني در خيابان پادگان قزوين+تصاویر
قدير موسي‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان، حریق منزل مسکونی در خیابان پادگان قزوین به موقع اطفاء شد.
موسي‌خاني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 5 و 24 دقيقه صبح روز پنج‌شنبه 17 فروردین ماه سال جاری، از آتش سوزي يک باب منزل مسکوني در خيابان پادگان کوچه شهید شهرستانکی خبر داده شد که بلافاصله تعداد سه دستگاه خودروي ویژه اطفاء حريق از ايستگاه‌هاي شماره يک و 2 اين سازمان در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند زیرزمین یک باب منزل مسکونی 2 طبقه طعمه حریق شده و شعله‌هاي آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌ها مي‌باشد.
وی با اشاره به دود گرفتگی شدید در راه پله و طبقات فوقانی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش‌نشاني وارد منزل شده و ضمن تخليه ساکنین ساختمان در کمترين زمان ممکن شعله‌هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري به‌عمل آوردند.
این مسئول در پایان افزود: آتش‌نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن‌سازي کامل محل با تحويل صحنه حادثه به مالک به ماموريت خود پايان دادند و تنها مصدوم اين حادثه(خانم 31 ساله) را که دچار دود گرفتگي شده بود را جهت انتقال به مراکز درماني تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
گفتني است؛ علت بروز اين حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشاني در دست بررسي است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان