۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولان چطور ظرف یک ماه ۴ هزار شغل ایجاد کردند؟/ در آمار اشتغال‌زایی استان تردید داریم
کد خبر: ۲۳۵۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

مسئولان چطور ظرف یک ماه ۴ هزار شغل ایجاد کردند؟/ در آمار اشتغال‌زایی استان تردید داریم

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند آمار اشتغال در دولت یازدهم که ارائه می‌دهند، تردید جدیوجود دارد، گفت: در آمار اشتغالزایی برای جوانان استان قزوین هم تردید داریم.

مسئولان چطور ظرف یک ماه ۴ هزار شغل ایجاد کردند؟/ در آمار اشتغال‌زایی استان تردید داریم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر بزگرار شد، با اشاره به تقوای الهی و انفاق در جامعه اظهار داشت: در ایام عید، مردم به فکر فقرا، نیازمندان و آشنایان باشند و از مال خود بگذرند تا آن‌ها هم در این ایام شاد باشند و تحقق این مهم از نشانه‌های اهل تقواست و خداوند آن‌ها را دوست می‌دارد.

وی گفت: اعتقادات انسان‌های صبور در سختی‌ها و مشکلات دچار دستخوش نمی‌شود و همچنان در باورهای دینی خود مصمم بوده و چنین افرادی مورد رحمت خدا قرار می‌گیرند و در راه خداوند متعال سعادتمند می‌شوند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: سعی کنید نسبت به دیگران خیر برسانید و از کینه‌ورزی و بدی کردن به اطرافیان خودداری کنید تا مورد لطف خداوند قرار بگیرید.

قابل با اشاره به دفاع مقدس و ارزش‌های آن عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که کشور را بیمه کرده و می‌کند و امروز جوانان با رفتن به راهیان نور باید از این گنجینه مراقبت کرده و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت یازدهم مطرح کرد: برخی آقایان اذعان کردند 15 هزار شغل ایجاد کردند، فرض می‌کنیم این آمار درست باشد و اکنون مدیران در یک ماه گذشته بیان کردند آمار اشتغالزایی به 19 هزار شغل رسیده است، چطور مسئولان ظرف یک ماه توانستند چهار هزار شغل ایجاد کنند؟!

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: مدیران که در اشتغالزایی چنین همتی دارند، چرا تا به حال این‌گونه کار نمی‌کردند و آمار 19 هزار شغل شاید به این دلیل است که کارخانه ورشکسته مجدد نیروهای قدیم را جذب کرده که امروز می‌گویند شغل ایجاد کرده‌ایم؛ چرا مسئولان این‌گونه با مردم سخن می‌گویند؟ ما از بیان چنین حرف‌هایی گله‌مند هستیم.

قابل با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند آمار اشتغال که در دولت یازدهم ارائه می‌دهند، جای تردید جدی است، تصریح کرد: در آمار اشتغالزایی برای جوانان استان قزوین هم تردید داریم.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان