۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین طراحان بحث "آشتی ملی" به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند/ مردم وجه مشترکی با فتنه‌گران ندارند
کد خبر: ۲۳۲۶۹۶ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۵ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

طراحان بحث "آشتی ملی" به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند/ مردم وجه مشترکی با فتنه‌گران ندارند

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: ما با کسانیکه می‌گویند امام حسین(ع) خشونت طلب بود و آیات جهاد در قرآن نشان‌دهنده خشونت در اسلام است وجه مشترکی نداریم، انقلاب چه وجه مشترکی با این افراد دارد؟

طراحان بحث "آشتی ملی" به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند/ مردم وجه مشترکی با فتنه‌گران ندارند
روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به مباحث مطرح شده در رابطه با آشتی ملی اظهار کرد: به نظر من طراحان بحث آشتی ملی در آستانه انتخابات به دنبال بهره‌برداری سیاسی از این موضوع بودند.

وی افزود: این افراد با طرح این موضوع در واقع خواستند تا اقدام به جلو و پیشتازی کنند و در صورت تحقق پیشنهادشان موجب نجات جریان فتنه شوند که نسبت به براندازی نظام و انقلاب اقدام کرده بودند، همچنین این امر به نفع کسانی خواهد بود که در سال 88 هم صدا با بیگانگان در جریان فتنه علیه نظام اقدام کردند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نکته دیگری که وجود دارد این است که در صورت عدم تحقق هدف مذکور اینگونه به جامعه القاء کنند که ما دلسوز مردم و به دنبال رفع اختلافات سیاسی و غیره بودیم که این موضوع نیز در آستانه انتخابات نشان‌دهنده حسن نیت ما بوده که می‌تواند در موفقیت گفتمان ما تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به هوش و فهم سیاسی بالای ملت ایران تصریح کرد: به لطف خدا مردم ما آگاه و با بصیرتند از همین رو با وجود همه توطئه‌های داخلی و خارجی و محدودیت‌ها، انقلاب ما تولد 38 سالگی خود را پشت سر گذاشت.

عباسپور خاطرنشان کرد: اگر مردم آگاهی و بصیرت نداشتند جریان مشروطیت از مسیر انقلابی خود منحرف می‌شد و جریان استبدادی بدتر از استبداد قبل به وجود می‌آمد مثل انحرافی که در بحث نهضت ملی شدن صنعت نفت پدید آمد و منجر به شکست مصدق شد.

وی در ادامه بیان کرد: آشتی ملی زمانی معنا پیدا می‌کند که خدای نکرده بین مردم و رهبری اختلاف باشد یا به فرض در بین جریان انقلاب که دل در گرو نظام، انقلاب، مردم، اسلام و رهبری دارند اختلاف ایجاد شده باشد که اینگونه نیست.

ملت ایران فتنه را فراموش نمی‌کند

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در جریان فتنه سال 88 مجموعه‌ای با ساختار شکنی، عکس امام را پاره کرده و ستون خیمه انقلاب که ولایت فقیه است را مورد هدف قرار دادند و به بهانه انتخابات به مقدسات مردمی که به عشق حسین(ع) زنده هستند، اهانت کردند و عاشورا را به سخره گرفته و در چنین روزی به جشن و پایکوبی پرداختند.

وی اضافه کرد: ما با کسانیکه می‌گویند امام حسین(ع) خشونت طلب بود و آیات جهاد در قرآن نشان‌دهنده خشونت در اسلام است وجه مشترکی نداریم، انقلاب چه وجه مشترکی با این افراد دارد؟

عباسپور ادامه داد: ایران اسلامی، مردم و اسلام چه وجه مشترکی با اینها دارند که بخواهند با آنها آشتی کنند وگرنه اجتماع میلیونی مردم که همواره در شرایط حساس جامعه به فرمان رهبری در صحنه حاضر می‌شوند با یکدیگر وحدت و همدلی دارند.

وی در پایان گفت: پیروزی انقلاب، 8 سال دوران دفاع مقدس و اکنون پایداری و ثبات انقلاب مرهون وحدت، همدلی، همگرایی و اجتماع مردم است و در واقع 22 بهمن خود نشان‌دهنده این است که مردم ما مشکلی با هم ندارند که حال بخواهد آشتی ملی برایشان طرح شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان