۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پدربزرگ قزوینی پس از ۱۳ ماه دوری از خانواده پیدا شد
کد خبر: ۲۳۲۵۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۴ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

به همت باغ مهربانی زنجان؛

پدربزرگ قزوینی پس از ۱۳ ماه دوری از خانواده پیدا شد

به همت باغ مهربانی زنجان پدربزرگ قزوینی پس از ۱۳ ماه دوری از خانواده پیدا شد.

پدربزرگ قزوینی پس از ۱۳ ماه دوری از خانواده پیدا شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ الناز امین مدیر داخلی باغ مهربانی زنجان با بیان اینکه هفت باغ مهربانی زنجان فعالیت خود را از فروردین‌ماه سال‌جاری با تحویل مرکز نگهداری سالمندان از سازمان بهزیستی به صورت رسمی آغاز کرده است، اظهار کرد: باغ مهربانی زنجان مرکز نگهداری سالمندان استان زنجان بوده و بازسازی و تعمیرات بسیاری برای برای این مرکز انجام شده است.

وی از پیدا شدن خانواده یکی از سالمندان نگهداری شده در باغ مهربانی زنجان پس از گذشت بیش از یک سال از مفقودی وی خبر داد و افزود: حسن شفیعی 13 ماه پیش برای سفر به مقصد خود، سوار اتوبوس شده اما در بین راه خوابیده و در زنجان پیاده شده است.

مدیر داخلی باغ مهربانی زنجان با بیان اینکه حسن شفیعی به دلیل کر و لال بودن و نداشتن سواد برای پیدا کردن خانواده‌اش به باغ مهربانی آورده شد، گفت: خانواده شفیعی طی این 13 ماه به صورت مداوم با مراجعه به مراکز مختلف به دنبال وی بودند و حتی به پزشکی قانونی نیز مراجعه کرده اما در پیدا کردن پدر خود ناکام بودند.

امین در رابطه با نحوه پیدا شدن خانواده حسن شفیعی، بیان کرد: طی چند روز اخیر و در پی بارش برف در زنجان اقدام به درست کردن آدم برفی همراه با پدربزرگ‌ها در محوطه باغ مهربانی کرده و عکس آن را برای برنامه "گئجه‌لر" شبکه اشراق ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از اعضای خانواده حسن شفیعی 200 کیلومتر آن طرف‌تر از زنجان و در روستای روستای "شینگه" توابع قزوین پس از مشاهده برنامه گئجه‌لر شبکه اشراق و دیدن عکس وی همراه با آدم برفی آدرس ارتباطی باغ مهربانی را یادداشت کرده و با ما تماس گرفتند، ابراز کرد: این خانواده همان روز ساعت چهار صبح برای دیدن پدر خانواده به زنجان آمدند.

مدیر داخلی باغ مهربانی زنجان با تاکید بر اینکه در این مرکز برای پیدا کردن خانواده حسن شفیعی تلاش‌های بسیار انجام شد، افزود: از اینکه خانواده حسن شفیعی پس از 13 ماه پدر خود را پیدا کردند بسیار خوشحال هستیم.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان