۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین زندگی بیش از ۸۰ درصد مسئولان، بالاشهر تهران است/ زیبنده انقلاب نیست مدیری را با حقوق نجومی بشناسند
کد خبر: ۲۲۹۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رائفی‌پور در قزوین:

زندگی بیش از ۸۰ درصد مسئولان، بالاشهر تهران است/ زیبنده انقلاب نیست مدیری را با حقوق نجومی بشناسند

رائفی‌پور در قزوین با انتقاد از وضعیت زندگی مسئولان در تهران تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد مسئولان در بالای اتوبان همت یعنی در بالای شهر تهران زندگی می‌کنند، حال سوال اینجاست که این افراد از مشکلات مردم و‌ جامعه عادی چه متوجه می‌شوند؟!

زندگی بیش از ۸۰ درصد مسئولان، بالاشهر تهران است/ زیبنده انقلاب نیست مدیری را با حقوق نجومی بشناسند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، تجمع بزرگ «انقلابیون جوان» با حضور پرشور اقشار مختلف مردمی، جوانان و‌ دانشجویان استان، شب گذشته(دوشنبه) در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

علی اکبر رائفی‌پور کارشناس ارشد رسانه و ادیان، در این تجمع باشکوه با بیان اینکه یکی از شروط لازم مذاکره، حفظ عزت است، اظهار کرد: وقتی تیم مذاکره‌کننده در حال مذاکره است، با تدبیر ماهرانه، موشک‌هایی از ایران پرتاب می‌شود تا به طرف مقابل نشان دهد نشستن بر سر میز مذاکره از سر ضعف نیست.

وی افزود: با وجود اینکه دور تا دور کشور را دشمن در برگرفته است اما در عمل ایران با هوشیاری توانسته است تا قلب کشورهای مختلف منطقه و‌ جهان پیش رفته و‌ پیروز واقعی باشد.

رائفی‌پور با اشاره به ویژگی‌های انقلابی گری گفت: یک فرد انقلابی همواره با مردم است، احوال و زندگی عامه مردم را درک می‌کند و خود را جدای از آحاد مردمی نمی‌داند چرا که خانه و زندگی او در کنار مردم عادی است.

وی با انتقاد از وضعیت زندگی مسئولان در تهران تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد مسئولان در بالای اتوبان همت یعنی در بالای شهر تهران زندگی می‌کنند، حال سوال اینجاست که این افراد از مشکلات مردم و‌ جامعه عادی چه متوجه می‌شوند؟!

کارشناس ارشد رسانه و ادیان ساده‌زیستی را از شرایط لازم برای مسئولان کشور دانست و‌ گفت: این سخن برگرفته شده از اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که در صحیفه خود فرمود «امکان ندارد قشر مرفه از انقلابی‌ها باشد، مگر اینکه از نوادر باشد».

وی ادامه داد: مسئولان کشور باید حواسشان باشد که زندگی آنها با مردم عادی جامعه تفاوت چندانی نداشته‌باشد چرا که بسیار ناپسند است مسئولی طوری زندگی کند که او را با املاک و حقوق‌های نجومی بشناسند و این زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به وضعیت تجملی در حرم امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام راحل در طول زندگی خود همواره بر ساده زیستی تأکید داشت و‌ زندگی ساده او در جماران همه را در بهت فرو می‌برد، حال چگونه باید به نسل‌های جدید و آینده‌ای که حرم ایشان را با وضعیت فعلی و ‌تجملی می‌بینند گفت که زندگی امام سوای این حرم است.

وی اضافه کرد: همچنین در حرم امام رضا(ع) نیز باید دقت شود هر چند این ساخت و‌ سازها از موقوفات مردمی است و‌ نمی‌توان جای دیگر هزینه کرد لذا واقفان باید در روند و‌ نیت وقف خود تغییر ایجاد کنند و اموال و‌ دارایی خود را در جاهایی که نیاز است از جمله وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان وقف کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: باید به کسانی که شوق مسئولیت دارند بگوییم که از جمله ویژگی‌های انقلابی گری، این است که به دنبال کسب مسئولیت و‌ نشستن بر صندلی قدرت نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای ما از عموم مردم این است که به یک فرد انقلابی که ویژگی‌های لازم را دارد، رای دهید تا درد و مشکل مردم را فهمیده و برای حل آن درست و عاقلانه تصمیم بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان