۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین زیبایی کار ورزشکاران ما در حمایت از مظلومان تجلی می‌یابد
کد خبر: ۲۲۹۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

زیبایی کار ورزشکاران ما در حمایت از مظلومان تجلی می‌یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: ورزشکاران ما با نمایندگان رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند گویای روحیه عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی آن‌هاست و با این اقدام، ورزشکاران ما قهرمانان واقعی به شمار می‌آیند.

 زیبایی کار ورزشکاران ما در حمایت از مظلومان تجلی می‌یابد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار جمعی از ورزشکاران، مسئولان هیأت‌های ورزشی و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش، با بیان این‌که انقلاب ما یک حقیقت قرآنی است، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های جدی همه ما در این ایام این است که انقلاب را بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم چرا که انقلاب ما حقیقتی قرآنی است.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران تنها به حرف و لفظ نیست، خاطرنشان کرد: اصل ولایت فقیه برآمده از قرآن است و انقلاب این معنا را اجرایی کرد تا اصل ولایت فقیه در کشور اجرایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: ولایت فقیه به معنای ولایت خداوند است و مردم با انقلاب اسلامی ولایت خداوند را پذیرفتند و دست رد به ولایت کفر و شیطان زدند.

وی افزود: ولایت فقیه، اصلی دینی و قرآنی است و باید روزی در تمام عالم دیده شود و برای دست‌یابی به این هدف الهی بود که امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلابمان را به تمام عالم صادر می‌کنیم.

عابدینی با بیان این‌که تمام زیبایی کار ورزشکاران ما در حمایت از مظلومان و مستضعفان تجلی می‌یابد، عنوان کرد: تختی نمونه‌ای از بزرگ‌ترین ورزشکاران این کشور است که همواره مدافع مظلوم و مستضعف بود و هیچ‌گاه در برابر ظالم سر خم نکرد.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه ورزشکاران ما قهرمانان میدان عدالت و ظلم‌ستیزی هستند، گفت: اینکه ورزشکاران ما با نمایندگان رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند گویای روحیه عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی آن‌هاست و با این اقدام، ورزشکاران ما قهرمانان واقعی به شمار می‌آیند.

وی غلبه بر هوای نفس را یکی دیگر از ویژگی‌های ورزشکاران جامعه دینی برشمرد و اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) غلبه بر هوای نفس را مهم‌ترین نشانه قدرت و توانایی انسان بر شمرده‌اند و خوشبختانه ورزشکاران ما همواره غلبه بر هوای نفس را سر لوحه رسالت ورزشی خود قرار داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اگر قدرت جسمی انسان در سیطره علم و دانش و ایمان و تقوا قرار گیرد، قهرمان حقیقی به شمار می‌آید.

عابدینی یادآور شد: در دین اسلام سفارش شده است هر چه انسان ارتباط بیشتری با خداوند برقرار کند، کارهایش خدایی‌تر و در راستای دستورات الهی قرار می‌گیرد و اگر ورزشکاران به این اصل مهم توجه نمایند و آن را سرلوحه زندگی ورزشی خود قرار دهند یقیناً از قدرتشان جز برای رضای خدا استفاده نخواهند کرد.

وی اذعان کرد: در ورزش تنها جسم قوی اهمیت ندارد بلکه اراده روحانی و معنوی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و اگر این دو در کنار هم باشند کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و این‌ها سرمایه‌هایی هستند که تنها در اسلام وجود دارد.

امام‌جمعه قزوین تقوا را مهم‌ترین محصول دین اسلام معرفی کرد و افزود: تقوا عقل را دانا و اراده را توانا می‌کند و اگر انسان از این دو محصول برخوردار شود به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار محمد مشهدی‌آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان