۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد
کد خبر: ۲۲۸۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت: ۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

به همت ماموران مبارزه با قاچاق کالا؛

عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد

به همت ماموران مبارزه با قاچاق کالا در استان، عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد.

عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در قزوین دستگیر شد
محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از محكوميت عامل قاچاق اقلام بهداشتی و آرایشی در این استان خبر داد.

وی در ادامه افزود: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی كه در مجموع بیش از2000قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتیكشف شد.

این مسئول اذعان کرد: پس از تشکیل پرونده این تخلف جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی ابراز کرد: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به به پرداخت 000 000 230 ريال(دويست و سي ميليون ريال) جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

عامل قاچاق سیگار در قزوین تعزیر شد
احمدی همچنین از محكوميت عامل قاچاق سیگار در این استان خبر داد.

وی یادآور شد: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی 1500 باكس انواع سيگار خارجي قاچاق کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین بیان کرد: سپس پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارزتعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی در پایان گفت: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغی بیش از 000 000 800 1ريال (يك ميلياردو هشتصد ميليون ريال )جريمه نقدي در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پییام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان