۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ادعای ذخیره نظام بودن، بهانه برخی برای سوءاستفاده‌های مالی شده است
کد خبر: ۲۲۲۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:

ادعای ذخیره نظام بودن، بهانه برخی برای سوءاستفاده‌های مالی شده است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: افرادی که از جریان انقلاب و تفکر امام فاصله گرفته اند، هزینه مالی فرزندان خود را با پول بیت المال تامین می‌کنند و دلیل این سوءاستفاده را نقش داشتن در پیروزی انقلاب می‌دانند.

ادعای ذخیره نظام بودن، بهانه برخی برای سوءاستفاده‌های مالی شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت السلام مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره قدرت قلم و بزرگداشت شهید قدرت الله چگینی در سالن جهاد کشاورزی از جریان استحاله شده در سال 88 سخن گفت.
وی افزود: جریانی که در این روزها خود را روشنفکر معرفی می‌کند در دهه شصت به عنوان مجریان اسلام آمریکایی شناخته می‌شدند و با سختگیری‌های نابخردانه خود جریان انقلاب را زیر سوال می‌بردند.
این مسئول گفت: عاملان فتنه 88 جریانی هستند که با گذشته خود فاصله گرفته بودند و با این تغییر نگرش قصد براندازی انقلاب را داشتند؛ این افراد هیچ زمانی نمی‌توانند خود را از جریان امام خمینی جدا بدانند زیرا از جامعه حذف خواهند شد.
وی اذعان کرد: مبنای تفکر امام این بود که یک موی کوخ نشین‌ها را به کاخ نشین‌ها نمی‌دهیم و فتنه گران این بنای فکری را قبول نداشتند و با مال اندوزی از بیت المال آن را حق خود دانستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ادعای ذخیره نظام بودن، بهانه برخی برای سوءاستفاده‌های مالی شده است، اذعان کرد: افرادی که از جریان انقلاب و تفکر امام فاصله گرفته اند، هزینه مالی فرزندان خود را با پول بیت المال تامین می‌کنند و دلیل این سوءاستفاده را نقش داشتن در پیروزی انقلاب می‌دانند.
حسینی با تاکید بر اینکه ماجرای فتنه برای مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: رهبری در سخنان خود 200 مرتبه از واژه فتنه استفاده کردند و این موضوع نشان از اهمیت ماجرای 88 و سرکوبی فتنه گران دارد.
وی اذعان کرد: معتقدم علی مطهری، سواد سیاسی ندارد و حاضرم با وی در مورد کتاب‌های پدرشان مناظره کنم.
نماینده سابق مجلس ادامه داد: علی مطهری مرا فردی صادق و معتقد می‌داند که با موازین سیاسی وی مخالف است، به مطهری گفته ام افرادی که شما با آنها هم سنگر شده اید از دشمنان پدر شما هستند و در زمان شهید مطهری به وی توهین می‌کردند.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان