۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قاتل قزوینی به دار مجازات آویخته شد
کد خبر: ۲۲۲۱۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با رأی دیوان عالی کشور؛

قاتل قزوینی به دار مجازات آویخته شد

قاتل قزوینی با درخواست اولیای دم، سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکز قزوین به دار مجازات آویخته شد.

قاتل قزوینی به دار مجازات آویخته شد
حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره اجرای حکم اعدام صورت گرفته در صبح امروز(یکشنبه) در ندامتگاه مرکزی قزوین اظهار کرد: طبق شکوائیه‌ای که از 2 برادر به اسامی علی و مهدی دائر بر تجاوز به عنف و ضرب و جرح با چاقو به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین واصل شده بود پیگیری‌های لازم از سوی مراجع قضایی انجام شد.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در شکواییه، شکات اعلام کرده بودند که متهم علی. الف با اطلاع از اینکه مرد خانواده در زندان محبوس است، وارد منزل وی شده و مرتکب فعل حرام شده است که به دنبال ترس از آبرو به کسی اطلاع داده نمی‌شود تا اینکه متهم مجددا دست بردار نبوده و خواهان ایجاد ارتباط بوده است که با اطلاع تعدادی از اقوام، تصمیم می‌گیرند متهم را به کلانتری تحویل دهند.

دادستان قزوین ادامه داد: اما در حین تحویل متهم به کلانتری، به درخواست متهم، او را نزد پدرش می‌برند که در این زمان برادر متهم به نام مهدی از راه رسیده و شروع به فحاشی می‌کند و به قصد کشت با چاقو به سر موسی. م(یکی از اقوام زن) زده و متواری می‌شود که به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان قزوین بیان کرد: به دنبال دستگیری قاتل، در نهایت با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم کیفری استان ارسال و دادگاه دفاعیات متهم و وکیل وی را مردود اعلام و حکم قصاص مهدی.ا صادر می‌شود.

وی گفت: رأی اصداری، مورد اعتراض وکیل متهم واقع و شعبه هفت دیوان عالی کشور با بررسی پرونده رای را مورد تایید قرار می‌دهد و رای صادره پس از موافقت ریاست محترم قوه قضاییه با درخواست اولیای دم، سحرگاه امروز(یکشنبه) در ندامتگاه مرکز قزوین با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادیار اجرای احکام کیفری دادسرای قزوین، رییس ندامتگاه مرکزی و اولیای دم به مرحله اجرا درآمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان