۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استفاده شخصی از ماشین‌آلات دلیل تخلف دو کارمند بنیاد مسکن قزوین
کد خبر: ۲۱۸۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۴ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور خبر داد:

استفاده شخصی از ماشین‌آلات دلیل تخلف دو کارمند بنیاد مسکن قزوین

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن گفت: در بررسی های اولیه تخلفات مالی دو تن از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن قزوین بوده که اعلام دقیق رقم نیازمند بررسی دقیق تر است.

استفاده شخصی از ماشین‌آلات دلیل تخلف دو کارمند بنیاد مسکن قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، هادی درفشی‌فر، معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن در خصوص تخلف و دستگیری دو کارمند اداره کل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: طی اطلاعات جمع‌آوری شده در ماه‌های گذشته باخبر شدیم در زمینه ماشین‌آلات بنیاد مسکن تخلفاتی صورت گرفته است.

وی در توضیح این تخلفات گفت: ماشین آلات بنیاد مسکن توسط گروه هایی در روستاها در قالب طرح هادی و یا پروژه‌های عمرانی مشغول به کار بوده که مطلع شدیم در یکی از این گروه‌ها استفاده شخصی از ماشین‌آلات صورت گرفته و از این راه وجوهی دریافت شده است.

درفشی فر تصریح کرد: به دنبال اطلاعات جمع‌آوری شده با همکاری ادارات ذی‌ربط و اطلاعات حراست مسکن استان و همکاری حوزه قضایی و دادستان قزوین، بنیاد مسکن استان شکایتی را از افراد خاطی به عمل آورد که در نهایت منجر به دستگیری و بازداشت این افراد شد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن در خصوص میزان تخلف گفت: بررسی این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و برای اعلام نهایی نیازمند بررسی دقیق هستیم.

وی در خصوص زمان رسیدگی به متخلفان اظهار کرد: رسیدگی به متخلفان بستگی به دادگاه دارد، زیرا تخلفات آنها در دو بخش بنیاد مسکن و تخلفات محرز مالی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: میزان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان