۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران، تاسیس لانه جاسوسی برای آمریکا است
کد خبر: ۲۱۶۷۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۱ ساعت: ۱۶:۱۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران، تاسیس لانه جاسوسی برای آمریکا است

امام جمعه تاکسستان با اشاره به توطئه‌های صورت گرفته از سوی آمریکا در ایران اذعان کرد: این ملت هرگز اجازه نخواهد داد که آمریکا، به وسیله اتحادیه اروپا، لانه جاسوسی دیگری در ایران تأسیس کند.

 ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران، تاسیس لانه جاسوسی برای آمریکا است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آئین عبادی- سیاسی جمعه این هفته شهر تاکستان، به امامت آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان اقامه شد.

آیت الله علی اسلامی در ابتدای خطبه‌ها نمازگزاران را سفارش به تقوای الهی، رعایت حلال وحرام الهی و دوری از شایعه سازی و ربا کرد.

وی در ادامه ضمن تجلیل از فیلسوف عالم اسلام و مفسر بزرگ قرآن وصاحب المیزان حضرت علامه طباطبایی(ره) این عالم بزرگ افتخار عالم اسلام برشمرد و همگان را به استفاده از تفسیر المیزان و الگوگیری از سید جلیل القدر که زندگیش مشحون از ذکر الهی وتفکر بود، سفارش کرد.

امام جمعه تاکستان در ادامه به تحلیل انتخابات اخیرآمریکا و مقایسه مناظره 2 نامزد آمریکا اشاره کرد و گفت: ما در مناظرات 2 نامزد آمریکا، شاهد فحاشی و هرزه گویی و عدم رعایت نکات اخلاقی بودیم و بعد از انتخابات نیز شاهد اعتراض‌های گسترده آمریکایی‌ها هستیم.

وی همچنین با اظهار گله مندی ازصدا و سیما در برنامه‌های تحلیلی انتخابات آمریکا بیان کرد: همه کارشناسان صدا و سیما، خانم کلینتون را برنده اعلام می‌کردند و این امر حکایت از عدم کارشناس بودن آنها داشت.

این خطیب نمازجمعه ادامه داد: این کارشناسان رسانه ملی مطالبی در تحلیل انتخابات اخیر آمریکا مطرح می‌کردند به خاطر خوش آمدن این و آن بود؛ انتظار این است که واقعیت‌ها بیان شود.

وی اضافه کرد: همچنان از شعارهای ترامپ مشخص بود با انتقاداتی که به وضع موجود و خراب آمریکا داشت برنده انتخابات است. این شعارهایی که مطرح می‌شد، خودش سبد رأی بود.

اسلامی با اشاره به توطئه‌های صورت گرفته از سوی آمریکا در ایران اذعان کرد: این ملت هرگز اجازه نخواهد داد که آمریکا، به وسیله اتحادیه اروپا، لانه جاسوسی دیگری در ایران تأسیس کند.

وی همچنین در ادامه ضمن گرامیداشت روز کتاب وکتابخوانی افزود: چون خودم با کتاب و مطالعه انس دارم و هم اکنون نیز در حال نگارش کتابی هستم، بنابراین توصیه می‌کنم روح خود را با کتاب و مطالعه شاداب کنید.

امام جمعه تاکستان با اشاره به روز آزادسازی سوسنگرد، از شهید محراب آیت الله مدنی و رزمندگان آذربایجان تجلیل نمود و خاطرنشان کرد: حضور شهید مدنی در آن هنگام بین رزمندگان لشگر عاشورای تبریز نقش بسزایی در آزادسازی سوسنگرد داشت .
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان