۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین همایش‌ سه ساله‌های حسینی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)؛

همایش‌ سه ساله‌های حسینی در قزوین برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س ) همایش سه ساله های حسینی در قزوین برگزار می شود

همایش‌ سه ساله‌های حسینی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،در آستانه سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش "یاس‌های سه ساله" ویژه خواهران در بیت الرقیه اعظم قزوین برگزار می شود.
سخنران این  همایش حجت ‌الاسلام حمید شهسواری است و همچنین علی فرمانی و سیدعلی بحرینی از مداحان اهل ‌بیت (ع) در این مراسم مدیحه سرایی خواهند کرد.
همایش "یاس‌های سه ساله" در روز جمعه 14 آبان ماه ساعت 14 در هیئت بیت الرقیه اعظم قزوین برگزار می‌شود که برای این همایش بیش از 200 چادر تهیه شده که در بین دختران توزیع خواهد شد و 30 نفر از دختران به یاد حضرت رقیه فانوس به دست در این مراسم حضور خواهند داشت و همچنین  برشورهاییبا موضوع حجاب تهیه شده که در روز مراسم بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد. 
این مراسم هر سال در بیت الرقیه اعظم قزوین با حضور بیش از 5 هزار نفر از استان و شهرستان‌های قزوین و شهرهای دیگر در مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.
بیت ‌الرقیه اعظم قزوین در بلوار اسدآبادی، خیابان شیشه چی، جنب مسجد امام حسین (ع) قزوین واقع شده است.

همچنین با همکاری بسیج دانشجویی استان و  بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی رجاء استان قزوین ویژه برنامه شهادت حضرت رقیه(س) با عنوان «ردپای سه‌ ساله» روز شنبه پانزدهم آبان ماه سال جاری ساعت 14 در دانشگاه غیرانتفاعی رجاء واقع در خیابان نوروزیان، بالاتر از کانال جنب خوابگاه بین‌الملل برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام حمید شهسواری از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرتضی سلیمانی مداح اهل‌بیت(ع) مداحی خواهد کرد. می‌کند ، همچنین نمایش تئاتر هم در این مراسم اجرا می‌شود.
گفتنی است؛ ورود برای عموم دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین به ویژه برنامه شهادت حضرت رقیه(س) با عنوان « ردپای سه‌ ساله» آزاد است.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان